Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2010

Vingummien

Vinker skriver:

Jo flere tråde, jo bedre

Sidder desværre lige ved den bærbare så kan ikke lige ligge nye billeder ind. Har ellers taget en masse her i weekenden. Bla. har Niklas Emil prøvet sit fastelavnskostume - vildt kær. Han ska være tigerdyret.

Rikke & Niklas Emil 25.09.2008

Ihh Emil har ikke prøvet sit endnu, har købt sådan et karakte kostume til ham er hvid så tør ikke prøve det endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Vinker

suanne85 skriver:

Ihh Emil har ikke prøvet sit endnu, har købt sådan et karakte kostume til ham er hvid så tør ikke prøve det endnu

Lyder vildt sejt! Glæder jeg mig til at se!

Rikke & Niklas Emil 25.09.2008

Anmeld

31. januar 2010

Milka

emil er bare så sød! jeg tænker om han kan klare to kærester på én gang? (altså bøtterne )

her er min smukke bille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2010

JustAnotherName

Lækre unger I har Jer !!!

Jeg er lige kommet hjem, og skal lige have tømt mit kamera over på computeren, så kommer jeg også med et lille bidrag til billede-runden 

Anmeld

31. januar 2010

JustAnotherName

Åååh jow, som en lille "opvarmnings-forsmag" så får I da lige dette af Celina, som kortvarrigt gik kold på sofaen forleden aften....

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

emil er bare så sød! jeg tænker om han kan klare to kærester på én gang? (altså bøtterne )

her er min smukke bille

Hvis de kan lide at kramme så kan de bare komme for Emil elsker at give knus, især til piger

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

her er min smukke bille

De der kinder er altså lige til at nive i

Anmeld

31. januar 2010

mama09

Lidt af min Prinsesse som spiser "fint", ja og og fik fat i skålen med popcorn og de skulle da ud på gulvet... Og med hendes veninde Sofia...

Kæmpe knus Latifa´s MAMA

Anmeld

31. januar 2010

JustAnotherName

Sådan - Her kommer lidt billeder fra idag, hvor Bianca og Celina har været på besøg hos både oldefar og oldemor, og derefter deres mormor.
Turen hjem (de sidste 2 fotos) viser at det ikke altid er de mindste der først bliver trætte. Men Bianca havde nu heller ikke sovet til middag (hverken lørdag eller søndag), så der er ikke rigtigt noget at sige til, at hun blev træt under den døsende køretur på 45 min. hjem.....

Anmeld

31. januar 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Sådan - Her kommer lidt billeder fra idag, hvor Bianca og Celina har været på besøg hos både oldefar og oldemor, og derefter deres mormor.
Turen hjem (de sidste 2 fotos) viser at det ikke altid er de mindste der først bliver trætte. Men Bianca havde nu heller ikke sovet til middag (hverken lørdag eller søndag), så der er ikke rigtigt noget at sige til, at hun blev træt under den døsende køretur på 45 min. hjem.....

hehe ... smukke små FJOLLEHOVEDER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.