nogen der er vant til at sælge/købe brugt på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

finkedinke

Hvordan ville i forvente at brugt tøj så ud? må det være LIDT nuldret på knæene i den størrelse hvor børn kravler? og må der være svag antydning af plet omkring halsen? Eller slid mærker?

Jeg har sat noget baby tøj og udstyr til salg på nettet. Men jeg har ikke fået en eneste henvendelse. Jeg har været meget ærlig i beskrivelsen af tøjet og bestemt ikke sat for høj pris. Så hvorfor vil ingen købe?
Kan man være for ærlig? Eller må brugt tøj ikke have de mindste brugs spor?

Hvor er jeres grænse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Honningblomst

finkedinke skriver:

Hvordan ville i forvente at brugt tøj så ud? må det være LIDT nuldret på knæene i den størrelse hvor børn kravler? og må der være svag antydning af plet omkring halsen? Eller slid mærker?

Jeg har sat noget baby tøj og udstyr til salg på nettet. Men jeg har ikke fået en eneste henvendelse. Jeg har været meget ærlig i beskrivelsen af tøjet og bestemt ikke sat for høj pris. Så hvorfor vil ingen købe?

Hvor er jeres grænse?

Jeg ville aldrig købe plettet tøj...aldrig...det ryger lige i skradespanden her hvis der er noget på, så får børnene det ikke på igen.

Og jeg tror nu ikke jeg ville give penge for noget der var slidt udover hvad det kan blive ved vask. Og så tror jeg faktisk mest det er det dyre mærketøj der er til at sælge. Er dit det eller "bare" almindeligt tøj?

Jeg giver alt tøj væk..det er jo brugt, men måske det bare er fordi jeg ikke selv ville give penge for andres brugte tøj

Knus Eva..

Anmeld

31. januar 2010

Mie A

finkedinke skriver:

Hvor er jeres grænse?

Jeg køber kun brugt tøj, som er flot og ikke slidt... Huller, pletter og for meget vaskefnuller er no go for mig, når jeg skal købe brugt tøj.

Anmeld

31. januar 2010

prettybutterfly

Du kan bestemt ikke være for ærlig hvad salg af brugt tøj angår! De fleste går jo op i at deres børn ser bare nogenlunde ud, så som de andre skriver vil de færreste (mig selv inklusiv) aldrig købe tøj med pletter, huller eller som er meget forvasket/nusset. Hvis jeg havde købt brugt tøj uden at vide der var huller/pletter/forvasket ville jeg blive skide sur. Det er godt du har været ærlig, men brugt tøj er bare billigt og syntes tit det sælges for 4 kr pr del, der er bare ikke penge i det med mindre det er rigtig flot og ser rigtig pænt ud, og evt er mærketøj. Jeg har selv brugt børnetøj til salg lige nu på www.qxl.dk UDEN pletter/huller dog er det vasket en del gange, men det har jeg forsøg at sælge samlet og for under 4 kr stk og der er heller ingen der har budt på det, tror bare det er sådan markedet er for brugt børnetøj. Vi går alle for meget op i vores lækre guldklumpers udseende!

Anmeld

31. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg ville heller aldrig købe tøj med pletter eller kraftigt slid. jeg køber kun brugt hvis det er virkelig pænt, og de få gange jeg har prøvet at sælge, har det været fordi det var virkelig pænt eller fejlkøb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.