Jeg er spændt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

TbCp

Hvordan vejret er næste weekend.... Vi har sommerdæk på så hvis der bare stadig er rigtig meget sne er jeg bange for at jeg ikke kommer til Randers

Hvordan er det deroppe Katrine? Bliver der fjernet sne på vejen hvor vi skal være eller?

Håber godt nok det er til at komme frem 

TINA 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hvordan vejret er næste weekend.... Vi har sommerdæk på så hvis der bare stadig er rigtig meget sne er jeg bange for at jeg ikke kommer til Randers

Hvordan er det deroppe Katrine? Bliver der fjernet sne på vejen hvor vi skal være eller?

Håber godt nok det er til at komme frem 

TINA 

Her i Randers smelter det lige så stille lige nu og vejene er rydtet. MEn det kan jo hurtigt vende igen.

Skal gå væk for vil møde jer!!!

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Her i Randers smelter det lige så stille lige nu og vejene er rydtet. MEn det kan jo hurtigt vende igen.

Skal gå væk for vil møde jer!!!

Ja! Jeg vil også rigtig rigtig gerne afsted... men tør bare ikke køre hvis der er meget sne 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ja! Jeg vil også rigtig rigtig gerne afsted... men tør bare ikke køre hvis der er meget sne 

TINA 

Nej det kan jeg godt forstå, skal man hellere ikke. Men vi må bare krydse fingre for at det vejr de har lovet tirsdag bliver laaangt væk

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Nej det kan jeg godt forstå, skal man hellere ikke. Men vi må bare krydse fingre for at det vejr de har lovet tirsdag bliver laaangt væk

Eller ihvertfald at det så er væk til på lørdag!

TINA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.