Jow jow, jeg så skam indsamlingen igår, og det gjorde felix også, eller noget af det så han jo.
Nåh men der var en gang imellem en reklame, tror det var den hvor de beder om at man ringer ind, og måske noget med de biler man kunne vinde.... der var i hvert fald billeder af alle de her sorte børn, som lider, og så spillede de en meget dejlig og rolig melodi til den reklame... den blev vist et par gange i løbet af aftenen.
Jeg vil gerne vide hvad sangen hedder, eller kunstneren, hvis nogen kan huske det, eller endnu bedre have et link til den fra you tube.

nåh men det var fordi Felix stod foran tv'et på et tidspunkt og så reklamen, da så melodien kom, begyndte han lige så stille at nynne, mens han gyngede overkroppen fra side til side, og han smilede let... da han så sin mors smil, og hørte hun nynnede lidt med, smilede han endnu bredere, og fortsatte ellers dansen....
Det var bare så sødt altså, og mors hjerte smeltede da helt vildt, så den sang må jeg da prøve at finde jo.... men det er altså svært uden kunstners navn eller titlen på sangen, så tøser.....
SÆT IGANG!!! tak
Anmeld