musik fra danmarks indsamlingen, hjælp mig lige hva'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
15 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

mariamiss6

Jow jow, jeg så skam indsamlingen igår, og det gjorde felix også, eller noget af det så han jo.

Nåh men der var en gang imellem en reklame, tror det var den hvor de beder om at man ringer ind, og måske noget med de biler man kunne vinde.... der var i hvert fald billeder af alle de her sorte børn, som lider, og så spillede de en meget dejlig og rolig melodi til den reklame... den blev vist et par gange i løbet af aftenen.

Jeg vil gerne vide hvad sangen hedder, eller kunstneren, hvis nogen kan huske det, eller endnu bedre have et link til den fra you tube.

nåh men det var fordi Felix stod foran tv'et på et tidspunkt og så reklamen, da så melodien kom, begyndte han lige så stille at nynne, mens han gyngede overkroppen fra side til side, og han smilede let... da han så sin mors smil, og hørte hun nynnede lidt med, smilede han endnu bredere, og fortsatte ellers dansen....

Det var bare så sødt altså, og mors hjerte smeltede da helt vildt, så den sang må jeg da prøve at finde jo.... men det er altså svært uden kunstners navn eller titlen på sangen, så tøser.....

SÆT IGANG!!! tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

otlitrom

Jeg mener at huske at der var noget Coldplay i mellem. "Fix you" måske? Eller "Everybody Hurts" med REM..? Det er lige i de to første bud.

Du har sat min tænker igang i hvert fald. Måske jeg kommer på noget.

Anmeld

31. januar 2010

4kløver

så det ikke men syndes jeg hørte denne sang...  Gary Jules - Mad World (live) jeg kan ikke finde ud af at ligge sange ind men skide go sang..

Anmeld

31. januar 2010

4kløver

mariamiss6 skriver:

Jow jow, jeg så skam indsamlingen igår, og det gjorde felix også, eller noget af det så han jo.

Nåh men der var en gang imellem en reklame, tror det var den hvor de beder om at man ringer ind, og måske noget med de biler man kunne vinde.... der var i hvert fald billeder af alle de her sorte børn, som lider, og så spillede de en meget dejlig og rolig melodi til den reklame... den blev vist et par gange i løbet af aftenen.

Jeg vil gerne vide hvad sangen hedder, eller kunstneren, hvis nogen kan huske det, eller endnu bedre have et link til den fra you tube.

nåh men det var fordi Felix stod foran tv'et på et tidspunkt og så reklamen, da så melodien kom, begyndte han lige så stille at nynne, mens han gyngede overkroppen fra side til side, og han smilede let... da han så sin mors smil, og hørte hun nynnede lidt med, smilede han endnu bredere, og fortsatte ellers dansen....

Det var bare så sødt altså, og mors hjerte smeltede da helt vildt, så den sang må jeg da prøve at finde jo.... men det er altså svært uden kunstners navn eller titlen på sangen, så tøser.....

SÆT IGANG!!! tak

så det ikke men syndes jeg hørte denne sang...  Gary Jules - Mad World (live) jeg kan ikke finde ud af at ligge sange ind men skide go sang..

Glemte at sætte den ind med dit

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

hmm jeg giver lige forslagene en søgning så ser vi om nogle af jer har ret

men det var ikke en live sang, det var en reklame, der kom flere gange, med baggrundsmusik på....

sangen er eller har lige været oppe i radio og den slags, så jeg ved i kender den

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

Jeg mener at huske at der var noget Coldplay i mellem. "Fix you" måske? Eller "Everybody Hurts" med REM..? Det er lige i de to første bud.

Du har sat min tænker igang i hvert fald. Måske jeg kommer på noget.

coldplay, hmmm naaaah næh jeg tror det ikke.... men tæt på vidst....

og slet ikke REM

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

4kløver skriver:

Glemte at sætte den ind med dit

Nu sagde jeg vidst godt nok nej til at det var en live sang det handlede om men.... DU ER EN SKAT!!!!! intet mindre.....

det var Gary Jules' Mad world Felix spontant dansede til igår....

Måske skulle jeg lige nævne at felix kun lige har gået 2 måneders tid, og kun er 14 måneder om et par dage

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

31. januar 2010

otlitrom

mariamiss6 skriver:

og her er den så

http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4&fea ture=related

Iiiiihhh altså, den havde jeg også i tankerne, men anede simpelthen ikke hvad den hed!! Det er jo den!! Selvfølgelig!!

Anmeld

31. januar 2010

4kløver

mariamiss6 skriver:

Nu sagde jeg vidst godt nok nej til at det var en live sang det handlede om men.... DU ER EN SKAT!!!!! intet mindre.....

det var Gary Jules' Mad world Felix spontant dansede til igår....

Måske skulle jeg lige nævne at felix kun lige har gået 2 måneders tid, og kun er 14 måneder om et par dage

mente det også

det er en skide go sang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.