Polar storm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Ox.

Phew! Vi hørte lige lidt radio, og der var dansk meterolog institut (staves) med, og de fortalte at der på tirsdag kan risikere at vi får noget der hedder en Polar storm mener jeg det hed, som svare til en tropisk storm i regnskoven, bare med sne, og det kan godt gå hen og blive rigtig voldsomt ..

Men man kan jo aldrig vide!

Men herhjemme køber vi da lige lidt ekstra mad hjem til betterøven - just in case ...

Ville lige dele det med jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mmm... Super ufedt altså.. TÆnker mest på Tom der jo arbejder udenfor om natten. Stakkels skatter...

Anmeld

31. januar 2010

Ox.

Mmm... Super ufedt altså.. TÆnker mest på Tom der jo arbejder udenfor om natten. Stakkels skatter...

Eeej ja det er dælme ikke en rar omgang ..

Det er vist noget der sker rigtig sjældent, og er fugt fra luften ved nordpolen der bliver mødt af en kæmpe varmfront, og det skulle udløse en voldsom storm ..

Men man må jo håbe det ikke rammer her, det er ikke altid til at vide med de meterologer hehe

Anmeld

31. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sussie&Lilje skriver:

Eeej ja det er dælme ikke en rar omgang ..

Det er vist noget der sker rigtig sjældent, og er fugt fra luften ved nordpolen der bliver mødt af en kæmpe varmfront, og det skulle udløse en voldsom storm ..

Men man må jo håbe det ikke rammer her, det er ikke altid til at vide med de meterologer hehe

Gys... Så bliver det nok svært at varme op derhjemme. :-S

Anmeld

31. januar 2010

oo

jae det ER jo kyndelmisse på tirsdag, og når Kyndelmisse slår sin knude, kan det godt gå lidt voldsomt for sig men så skulle det også gerne vende og blive forår I gamle dage var Kyndelmisse a.k.a. 2. februar den dag der markede at vinteren var halvt gået (man regnede 1. november som den første vinterdag og 1. maj som den første forårsdag).

Anmeld

31. januar 2010

Sees

Sussie&Lilje skriver:

Phew! Vi hørte lige lidt radio, og der var dansk meterolog institut (staves) med, og de fortalte at der på tirsdag kan risikere at vi får noget der hedder en Polar storm mener jeg det hed, som svare til en tropisk storm i regnskoven, bare med sne, og det kan godt gå hen og blive rigtig voldsomt ..

Men man kan jo aldrig vide!

Men herhjemme køber vi da lige lidt ekstra mad hjem til betterøven - just in case ...

Ville lige dele det med jer.

Puuuha - Det lyder som en kold omgang   - Men, tak for info, søde.
Jeg tror da også lige at jeg vil handle lidt ekstra ind imorgen, så.
Emil har jo fået ny Mercedes ( ) så den skal ud på en laaaaang gåtur imorgen, og så kan vi jo passende gå forbi SuperBest 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.