Er der nogle der vil købe et barn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
7 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

TbCp

Den lille Diva er simpelthen SÅ STRENG for tiden.
Heldigvis var hun da rigtig sød i zoo igår, men resten af tiden ..... 

Vi er ved at gå ud af vores gode skind!!!!

Hun vil absolut ikke høre efter! Faktisk overhører hun os det meste af tiden og ellers rækker hun tunge og spyt/prutter af os.

Hun laver konstant ting hun VED hun ikke må...

Idag stod hun foran tv'et og spiste et æble, da hun var færdig smed hun det på gulvet og sparkede til det.

Jeg synes simpelthen ikke vi har andet end konflikter med hende lige for tiden og jeg siger konstant NEJ! og får alt for tit råbt for højt.

Hun opfører sig helt ærligt som en rigtig lille møgunge! 

Så skulle nogle have lyst så er hun VIRKELIG billigt til salg.... vil måske næsten gå dertil at jeg vil sende penge med hende bare der er en der gider overtage det lille monster!!!

TINA 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hun vil absolut ikke høre efter! Faktisk overhører hun os det meste af tiden og ellers rækker hun tunge og spyt/prutter af os.

Idag stod hun foran tv'et og spiste et æble, da hun var færdig smed hun det på gulvet og sparkede til det.

Jeg synes simpelthen ikke vi har andet end konflikter med hende lige for tiden og jeg siger konstant NEJ! og får alt for tit råbt for højt.

Så skulle nogle have lyst så er hun VIRKELIG billigt til salg.... vil måske næsten gå dertil at jeg vil sende penge med hende bare der er en der gider overtage det lille monster!!!

TINA 

Lyder som om at hun er ude på at få jer sur med vilje næsten

Hvis vi skælder Emil ud så komme rhan hen og giver en krammer og smiler forsigtigt til en for at se om han er tilgivet, så smelter man altså.

Men du sender hende bare herop, så kan EMil lige få noget af alt hendes uartig krudt af hende

Anmeld

31. januar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

TINA 

uha.... Det lyder ikke sjovt...... Jeg tør sgu ikke helt sige ja til tilbuddet he he. Håber det går bedre.

Anmeld

31. januar 2010

Milka

nej tak! og det siger jeg kun fordi jeg synes jeg har nok stride unger som det er – synes at liva er gudesmuk

men hvor er hun bare streng!!

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Lyder som om at hun er ude på at få jer sur med vilje næsten

Hvis vi skælder Emil ud så komme rhan hen og giver en krammer og smiler forsigtigt til en for at se om han er tilgivet, så smelter man altså.

Men du sender hende bare herop, så kan EMil lige få noget af alt hendes uartig krudt af hende

Uha pas på hvad du ønsker.... tænk hvis han fik AL Livas uartighed 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

uha.... Det lyder ikke sjovt...... Jeg tør sgu ikke helt sige ja til tilbuddet he he. Håber det går bedre.

Nej det kan jeg dælme godt forstå 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Milka skriver:

nej tak! og det siger jeg kun fordi jeg synes jeg har nok stride unger som det er – synes at liva er gudesmuk

men hvor er hun bare streng!!

Det hjælper ihvertfald ikke på ønsket om en lillesøster/bror det er helt sikkert suuuuk 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Uha pas på hvad du ønsker.... tænk hvis han fik AL Livas uartighed 

TINA 

Guuud ja, Emil han lære så hurtigt.

Var sammen med min veninde den anden dag og hendes datter. Og hun spyttede og lavede prut lyde, gik 2 min så sad Emil på samme måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.