Som de fleste af jer herinde ved, har jeg haft en del problemer med mine svigerforældre - primært min svigermor, men de har godt nok præsteret at lukke munden TOTALT på mig i dag.
Begge vores familier var jo til Frejas 1-års fødselsdag i går, hvor de fik at vide at de skulle have et barnebarn mere. Det gik nogenlunde som forudsagt - alle var glade og sagde tillykke og derefter gik mine forældre i gang med at kommentere afstanden, og min svigermor til at kommentere planlægningen. Ingen overraskelser der.
I dag ringer min svigerfar så og spørger om vi vil bytte seng med dem - de sover ikke så godt i deres - den er lidt blød (både min mand og jeg ELSKER bløde senge)...
Så nu får vi deres mindre end 2 år gamle 220 cm elevationssenge, de har betalt over 70.000 kr. for i bytte for vores gamle 1½ mands gæsteseng, som vi iøvrigt har fået af min mands bror, der har fået den af sine forældre...
Jeg sidder og tænker hvor meget nemmere det bliver at amme når Spunk kommer (skal godt nok kun amme i max 4 uger men alligevel) og hvis jeg skal have KS igen bliver det SÅ meget nemmere at komme ud af sengen...
Lige nu kan jeg tilgive mine svigerforældre næsten alt...
Anmeld