Hejsa
Jeg kan sagtens forstå du bliver nervøs. Mere information på nettet er ikke nødvendigvis lig med mere ro i sjælen. Men først og fremmest - lyt til din krop og få læge/jordemoder til at tage dig alvorligt!! Selvom jeg selvfølgelig håber og tror på, at det bare er udflåd eller lignende...og det kan sagtens bare være fordi du er så langt henne og din krop bare generelt er ved at være belastet af kiloene...
Jeg har haft en uopdaget svangerskabsforgiftning, fordi jeg ingen af de normale symptomer havde. Set I bakspejlet var det mig, der havde ret. Alle troede at det var en maveinfektion, jeg havde - jeg blev sågar sendt hjem fra Skejby af en gammel garvet jordemoder, som bare sagde, at jeg trængte til at sove!
Jeg havde dog flimren for øjene og var almen dårlig....jeg endte med at føde ved AKS 40 +1 og var bagefter meget meget syg...men er kommet mig 100 procent.
De kunne have opdaget mit med en blodprøve i uge 38 - så få eventuelt din læge/jordemoder til at tage en blodprøve hvis du stadig er nervøs for det. Det er ikke standard procedure, men nogle gange er man bare ikke standard! De skal tjekke lever/nyretal i blodprøven...
Bare lige et indspark fra mig, som ville ønske jeg havde bedt lægen om en blodprøve....
Pøj pøj med det hele og
for at alt er som det skal være!!!
Anmeld