Hader lektier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Vingummien

Vi har fået en opgave til i morgen hvor vi skal skrive et læserbrev

Og vi skal selv finde et emne at skrive om, det er sgu da svært og har aldrig før skrevet et læser brev. Så ved slet ikke hvad jeg skal skrive

Er helt lost, var så syg i sidste uge så kan godt få et par dage mere end de andre til det, men vil jo helst være færdig til imorgen. Nogle der har en ide til hvordan man lige kommer igang?

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Vi har fået en opgave til i morgen hvor vi skal skrive et læserbrev

Og vi skal selv finde et emne at skrive om, det er sgu da svært og har aldrig før skrevet et læser brev. Så ved slet ikke hvad jeg skal skrive

Er helt lost, var så syg i sidste uge så kan godt få et par dage mere end de andre til det, men vil jo helst være færdig til imorgen. Nogle der har en ide til hvordan man lige kommer igang?

Er der noget der irriterer dig...noget du kan blive virkelig gal og sur over, så er det da en god start....

Anmeld

31. januar 2010

Sulajma

http://www.sfu.dk/media/1677/5.%20L%C3%A6serbreve

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Er der noget der irriterer dig...noget du kan blive virkelig gal og sur over, så er det da en god start....

Må kun være på 1 side hehe og hvis jeg først kommer i gang med noget der irritere mig sååå

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Må kun være på 1 side hehe og hvis jeg først kommer i gang med noget der irritere mig sååå

Det kan du sagtens...stil en masse spørgsmål osv...det er da en super spændende opgave.

Jeg har også en del lektier jeg sidder med her og synes egentlig det er ok, men bare træls hvis ikke der er tid. Men heldigvis har jeg jo min x lige i nærheden, så nu er alle unger derover og jeg kan nå lidt af det hele...har også et bjerg af vasketøj...mon aldig man bliver helt færdig med alt..

Knus...

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Det kan du sagtens...stil en masse spørgsmål osv...det er da en super spændende opgave.

Jeg har også en del lektier jeg sidder med her og synes egentlig det er ok, men bare træls hvis ikke der er tid. Men heldigvis har jeg jo min x lige i nærheden, så nu er alle unger derover og jeg kan nå lidt af det hele...har også et bjerg af vasketøj...mon aldig man bliver helt færdig med alt..

Knus...

Her er der også gang i vaske tøjet

Anmeld

31. januar 2010

oo

men et læserbrev kan jo også være positivt og et rygklap til nogen man syntes gør et godt stykke arbejde. eller handle om noget der interessere en og som man syntes det burde være mere fokus på. du kan fx skrive om dine oplevelser med emils institution eller sådan noget

Anmeld

31. januar 2010

Vingummien

Tjuhl skriver:

men et læserbrev kan jo også være positivt og et rygklap til nogen man syntes gør et godt stykke arbejde. eller handle om noget der interessere en og som man syntes det burde være mere fokus på. du kan fx skrive om dine oplevelser med emils institution eller sådan noget

Den oplevelse har jo været meget blandet indtil videre. Bliver det så ikke for rodet hvis man skal have flere meninger ind over?

Anmeld

31. januar 2010

oo

suanne85 skriver:

Den oplevelse har jo været meget blandet indtil videre. Bliver det så ikke for rodet hvis man skal have flere meninger ind over?

jo det kan som godt være...men prøv at tage udgangspunkt i dit eget liv omkring et eller andet. det kan også være sådan noget som at man syntes ens mand skal tage opvasken noget oftere eller at svigermor skal blande sig udenom eller eller eller...håber du forstår?

godt jeg ikke skal skrive læserbrev idag, så blev det vist et være løvebrøl der kom ud

Anmeld

31. januar 2010

oo

eller du kan skrive om noget aktuelt...fx danmarksindsamlingen igår, hvis du så det? hvad syntes du om showet og hvad syntes du om initiativet og om de steder hvor pengene går til fx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.