vi vil have nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Anonym trådstarter

mig og min kæreste vil gerne have nr 2 snart... men vi bor i lejlighed og vi har fundet det hus vi gerne vil købe.. det koster heller ikke så meget.. men men men jeg er uddannet om 3 uger, har dog ik fået fast arbejde endnu.. men så tænkte vi hvad hvis jeg nu går hen og blir gravid og så kommer på barsel, vil jeg ku få barsels dagpenge af kommunen? og vil vi kunne låne i banken, menningn var så at efter min barsel sku jeg læse videre som sosu ass.,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

kiroo

Anonym skriver:

mig og min kæreste vil gerne have nr 2 snart... men vi bor i lejlighed og vi har fundet det hus vi gerne vil købe.. det koster heller ikke så meget.. men men men jeg er uddannet om 3 uger, har dog ik fået fast arbejde endnu.. men så tænkte vi hvad hvis jeg nu går hen og blir gravid og så kommer på barsel, vil jeg ku få barsels dagpenge af kommunen? og vil vi kunne låne i banken, menningn var så at efter min barsel sku jeg læse videre som sosu ass.,

hvis du kommer på KH så får man ikke barsel penge, det gør man vidst kun hvis man har arbejdet 13 uger inden man går på barel, og så stopper på jobbet. men ville du ikke kunne nå at få arbejde og så blive gravid.. banker plejer ikke være glad for folk på KH. men nu kender jeg jo ikke til jeres økonomi..

Lilypie - (yd2t)

Lilypie - (m4bx)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.