Tatoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2008

xxx

Er der nogen af jer som evt. kan hjælpe med nogle gode sider, hvor man kan få lidt inspiration til en tatovering??
Manden her vil gerne ha lavet en og han kan ikke finde nogle sider med et ordenligt galleri;)

Hilsen Christina.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja det kan vi nok her hjemme, men det kræver at du er lidt mere præcis :P Hver tatovør har sin egen stil, så det er lidt svært at navigere rundt. Hvad er mandens stil? Noget med dødningehoveder...vikingekunst...østasiatisk kuns...?

(H)

Anmeld

12. maj 2008

xxx

Nej det skal være noget med mit navn og alle børnenes navne, ved ikke helt hvad han havde tænkt sig yderligere:S
Hmm har lige forsøgt at spørge, men det hjalp ikke så meget(?)

Anmeld

12. maj 2008

MorCamilla

Hejsa...

Prøve at søg på Google, og skriv tattoo, så kommer der mange forskellige der har lidt af hvert.. Måske manden kan finde noget hos en af dem han kan bruge...(?)

Anmeld

12. maj 2008

Monique

Ja finder også mine på google ellers har jeg så en masse pic's på min com jeg har fået. rigtig fede faktisk :D så hvis du er interesseret så kan jeg evt sende dem til dig over msn.. Altså via delemappen?

Anmeld

12. maj 2008

finkedinke

Da min mand fik sin tatoo kiggede vi i de mapper hos tatovøren.
Iøvrigt var det for os rigtig rart at se et billede af tatoveringen på en krop i stedet for bare et fladt bilede af en tatovering.
Hos tatovøren tegnede hun først tatoveringen op med noget der kunne vaskes af igen, så kunne vi se om det var den rigtige placering og den rigtige tatovering, inden det gik løs for alvor.
Jeg syntes godt om ideen med at få skrevet sine børns navne.
Med hvad går der lige galt for dem der får skrevet sit eget navn:P Er det for at man kan læse hvem man taler med?, er det hvis de glemmer hvad de hedder eller hvordan det staves?, eller frygter de en dag at vågne op med hukommelsestab og det eneste der vil redde dem er deres navn på overarmen:D måske har jeg set for meget soap-tv...
følg med i næste uge og få svarene...;)

Anmeld

13. maj 2008

xxx

Tak for alle jeres svar, vi har googlet lidt nu, og tror også at han har fundet lidt idéer, og hvis ikke det skal være det alligevel så kigger han hos tatovøren;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.