Vinterzoo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

TbCp

Igår eftermiddags bagte jeg en portion boller og efter aftensmaden pakkede vi så boller og kaffe, klædte os rigtig rigtig varmt på og kørte mod Odense Zoo. De holder vinterzoo og havde igår åbent til kl. 20.
Liva havde nægtet at sove middagslur så hun faldt selvfølgelig i søvn på den korte køretur derud, men vågnede op da hun blev sat i en trækvogn i zoo.
Det var ikke mange dyr vi så men det var simpelthen noget af det mest hyggelige jeg nogensinde har oplevet.

Her følger lidt billeder

Der var sat træer op så man gik igennem en vinterskov

Rundt omkring i parken var der kysse bænke

Rundt omkring kunne man varme sig lidt

Grotten med vandfald var noget tilfrosset

Neondyr

Og så sluttede vi af med boller og kaffe

Hvis der skulle sidde nogle fynboer og læse med så vil jeg virkelig opfordre til at i tager derud mens sneen stadig er her.
Det var simpelthen SÅ hyggeligt.
Vi gik rundt derude i 1 1/2 time, desværre var Livas dumme vanter for kolde, så hun frøs fingrene det lille pus. Men da vi nåede til "Syd-Amerika" som er indendørs fik vi alle tre varmen.
Da vi kørte derfra viste termometeret i bilem 16 frostgrader udenfor Brrrrr

Lige to små film derfra også

http://www.youtube.com/watch?v=P3il4crwBoQ

http://www.youtube.com/watch?v=S8nJqtlJwJ0

TINA 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

Honningblomst

Ej, hvor ser det bare VILDT hyggeligt ud og meget romantisk...

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Eva skriver:

Ej, hvor ser det bare VILDT hyggeligt ud og meget romantisk...

Det var det ihvertfald

Men koooooldt

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Det var det ihvertfald

Men koooooldt

TINA 

Ja, det er det værste...synes virkelig også det er koldt i dag,,,...jeg kan slet ikke få varmen og min nabo har et solcenter, har virkelig lyst til at smide mig ind i varmen...

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Eva skriver:

Ja, det er det værste...synes virkelig også det er koldt i dag,,,...jeg kan slet ikke få varmen og min nabo har et solcenter, har virkelig lyst til at smide mig ind i varmen...

Heh ja sådan en gang ekstra varme kunne da være rart

Jeg skal egentlig have handlet lidt men kan ikke tage mig sammen til at komme ud i den kulde 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Honningblomst

TbCp skriver:

Heh ja sådan en gang ekstra varme kunne da være rart

Jeg skal egentlig have handlet lidt men kan ikke tage mig sammen til at komme ud i den kulde 

TINA 

Nej, det er altså ikke motiverende for at komme ud....mine døre i bilen foran er frosset fast så jeg kravler rundt når jeg er afsted-griner

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Eva skriver:

Nej, det er altså ikke motiverende for at komme ud....mine døre i bilen foran er frosset fast så jeg kravler rundt når jeg er afsted-griner

Hahaha

Nåmen nu fik jeg da i det mindste sneglet mig op at handle og bygget en snemand med tøsen så må det vist være nok udendørs idag

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Diana...

Jeg elsker odense zoo er der 1 gang om året der er jo lidt langt  Men det da klart noget vi lige vil overveje og gøre på søndag på vej hjem fra sjælland. 

Det ser ud som om i rigtig hygget jer 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

DianaMoar skriver:

Jeg elsker odense zoo er der 1 gang om året der er jo lidt langt  Men det da klart noget vi lige vil overveje og gøre på søndag på vej hjem fra sjælland. 

Det ser ud som om i rigtig hygget jer 

Knus Diana og Lucas 210209

Ja jeg synes Odense zoo er ved at blive rigtig god med alt det nye der er blevet lavet. Jeg har årskort dertil så er derude en del

TINA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.