Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Igår eftermiddags bagte jeg en portion boller og efter aftensmaden pakkede vi så boller og kaffe, klædte os rigtig rigtig varmt på og kørte mod Odense Zoo. De holder vinterzoo og havde igår åbent til kl. 20.Liva havde nægtet at sove middagslur så hun faldt selvfølgelig i søvn på den korte køretur derud, men vågnede op da hun blev sat i en trækvogn i zoo.Det var ikke mange dyr vi så men det var simpelthen noget af det mest hyggelige jeg nogensinde har oplevet.
Her følger lidt billeder
Der var sat træer op så man gik igennem en vinterskov
Rundt omkring i parken var der kysse bænke
Rundt omkring kunne man varme sig lidt
Grotten med vandfald var noget tilfrosset
Neondyr
Og så sluttede vi af med boller og kaffe
Hvis der skulle sidde nogle fynboer og læse med så vil jeg virkelig opfordre til at i tager derud mens sneen stadig er her.Det var simpelthen SÅ hyggeligt.Vi gik rundt derude i 1 1/2 time, desværre var Livas dumme vanter for kolde, så hun frøs fingrene det lille pus. Men da vi nåede til "Syd-Amerika" som er indendørs fik vi alle tre varmen.Da vi kørte derfra viste termometeret i bilem 16 frostgrader udenfor Brrrrr
Lige to små film derfra også
http://www.youtube.com/watch?v=P3il4crwBoQ
http://www.youtube.com/watch?v=S8nJqtlJwJ0
TINA
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej, hvor ser det bare VILDT hyggeligt ud og meget romantisk...
Eva skriver: Ej, hvor ser det bare VILDT hyggeligt ud og meget romantisk...
Det var det ihvertfald
Men koooooldt
TbCp skriver: Det var det ihvertfald Men koooooldt TINA
Ja, det er det værste...synes virkelig også det er koldt i dag,,,...jeg kan slet ikke få varmen og min nabo har et solcenter, har virkelig lyst til at smide mig ind i varmen...
Eva skriver: Ja, det er det værste...synes virkelig også det er koldt i dag,,,...jeg kan slet ikke få varmen og min nabo har et solcenter, har virkelig lyst til at smide mig ind i varmen...
Heh ja sådan en gang ekstra varme kunne da være rart Jeg skal egentlig have handlet lidt men kan ikke tage mig sammen til at komme ud i den kulde
TbCp skriver: Heh ja sådan en gang ekstra varme kunne da være rart Jeg skal egentlig have handlet lidt men kan ikke tage mig sammen til at komme ud i den kulde TINA
Nej, det er altså ikke motiverende for at komme ud....mine døre i bilen foran er frosset fast så jeg kravler rundt når jeg er afsted-griner
Eva skriver: Nej, det er altså ikke motiverende for at komme ud....mine døre i bilen foran er frosset fast så jeg kravler rundt når jeg er afsted-griner
Hahaha
Nåmen nu fik jeg da i det mindste sneglet mig op at handle og bygget en snemand med tøsen så må det vist være nok udendørs idag
Jeg elsker odense zoo er der 1 gang om året der er jo lidt langt Men det da klart noget vi lige vil overveje og gøre på søndag på vej hjem fra sjælland.
Det ser ud som om i rigtig hygget jer
Knus Diana og Lucas 210209
DianaMoar skriver: Jeg elsker odense zoo er der 1 gang om året der er jo lidt langt Men det da klart noget vi lige vil overveje og gøre på søndag på vej hjem fra sjælland. Det ser ud som om i rigtig hygget jer Knus Diana og Lucas 210209
Ja jeg synes Odense zoo er ved at blive rigtig god med alt det nye der er blevet lavet. Jeg har årskort dertil så er derude en del
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128