Oppustet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2010

Camillaki

Hej alle...

Jeg har lige et spørgsmål... Jeg er 9+3 idag, og har i nogle uger været meget oppustet. Min mave ser dobbelt så stor ud om eftermiddagen/aftenen end når jeg står op om morgenen ? Og det er uanset hvad jeg spiser.... Nogle der har det på samme måde ?? Og ved hvorfor ???
Jeg blev også oppustet inden graviditeten, men det er meget værre nu end før jeg blev gravid....

MVH Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke med maven Du er ikke den eneste med oppustet mave. Nogle dage starter mit allerede til middag Det er vist noget alle gravide må slås med

Anmeld

31. januar 2010

Vial

Det er helt normalt. Hvis du læser om, hvad en graviditet gør ved kroppen, vil du straks forstå, hvorfor :-) Hele produktionen i tarmen bliver sat ned - og det giver forskellige fordøjelses problemer.

Anmeld

31. januar 2010

LinLin

Jep jep - sådan er det også her!

Anmeld

31. januar 2010

Mettemus

Sådan har jeg det også... kan indimellem bilde mig selv ind at man faktisk godt kan se at jeg er gravid om aftenen, men nej - e bare oppustet. Har læst mig frem til at fiberrig kost kan hjælpe, det giver maven noget at arbejde med

Anmeld

31. januar 2010

merichs

Har det helt på samme måde og er kun 5+3 (så vidt jeg ved ), når jeg kommer hen mod eftermiddagen ligner jeg en der har spist i flere dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.