Hejsa.
Jeg er i tvivl om jeg har lagt indlægget det rigtige sted - men det håbre jeg 
Jeg er en pige på 21 år. Jeg har kæreste og har været i fast parforhold med ham i 2 år, og vi har boet sammen i 1½. Jeg ved vi skal være sammen for altid - og gider ingen kommentarer til dette.
I august 2009 blev jeg gravid på mine ppiller. Da jeg fortalte min kæreste det var ingen reaktion. Han har svært ved at få sine følelser ud. EFterfølgende gjorde han tydeligt klart for mig at den eneste mulighed var abort - hvilket jeg så fik.
Jeg har efterfølgende tænkt meget på aborten samt fået et større og større ønske om børn. Jeg har efterhånden svært ved at tackle følelserne. Jeg ved at min kæreste elsker børn - og han vil bestemt have børn en dag. Jeg tror bare ikke han føler det skal være lige nu - men ih jeg ønsker mig brændende et barn og jeg fortryder aborten hver eneste dag.
Jeg tør næsten ikke forklarer mine følelser for min kæreste, og jeg har svært ved at finde ud af hvordan jeg skal forklare det uden at skræmme ham helt vildt.
Har i gode ideer? Der må være nogen af jer andre der har haft lign problemer om totalt afskrækkelse ang børn hos jeres kærester.
Hilsen lea
Anmeld