hvor lang tid før faderskabstest svar ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2010

Anonym trådstarter

Cecilia84 skriver:

pyha, trælst at man ska vente så længe...! blev du indkaldt da barnet var ca 3 mdr? jeg fik brev fra statsforvaltningen da faderen krævede test, hvori der stod, at de ikke kunne foretage noget mht børnebidraget fra ham, før barnet var 3 mdr, og man ku lave en test.. nu venter jeg bare på at blive kontaktet, så vi kan få det overstået...

det min kæreste som er blevet angivet som mulig far, og han blev indkaldt til møde i statsforvatningen, hvor jeg var med, Og der har barnet været omkring de 3 mdr,  og så var jeg med ham inde og Få taget begge blodprøver da de skulle gøres, og nu Venter jeg på at få et svar om det er ham, ( jeg er jo gravid med hans barn, og det går mig meget på at jeg ikk kan få det svar snart, det er jo lige om lidt jeg skal føde, og har det bare så dårligt med at ikk have noget svar på om det er ham eller ej )

Men okay og tak for svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Valle81

Hejsa

Har selv været igennem det, fra vi fik taget den sidste blodprøve gik der over 3 mdr før svaret kom fra statsamtet med posten.

Grunden til at det havde taget lang tid, var at Asta's far havde været meget længe om at få taget sine blodprøver. Jeg kunne se i brevet fra statsamtet de datoer han havde fået taget blodprøver og de var meget senere end vores.

Men der er ikke andet for end at have tålmodighed.

Mvh

Christina

Anmeld

30. januar 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa

Har selv været igennem det, fra vi fik taget den sidste blodprøve gik der over 3 mdr før svaret kom fra statsamtet med posten.

Grunden til at det havde taget lang tid, var at Asta's far havde været meget længe om at få taget sine blodprøver. Jeg kunne se i brevet fra statsamtet de datoer han havde fået taget blodprøver og de var meget senere end vores.

Men der er ikke andet for end at have tålmodighed.

Mvh

Christina

min kæreste var ind og få dem taget 2 uger efter mødet i statsamtet,  det kan være den anden mand i sagen der ikk har gjort det med det samme ?

Anmeld

30. januar 2010

Valle81

Har lige et spørgsmål, hvordan kan de fastslå faderskabet på baby, når det ikke engang er kommet til verdenen???

Spørger ikek for at dømme men af ren nysgerrighed:0)

Christina

Anmeld

30. januar 2010

Valle81

Anonym skriver:

min kæreste var ind og få dem taget 2 uger efter mødet i statsamtet,  det kan være den anden mand i sagen der ikk har gjort det med det samme ?

Ja det kan sagtes være.

Prøverne bliver jo også sendt til analyse, og de har sikkert mange sager, og tror ikke faderskabssager ligger aller højest på prioteringslilsten.

Men håber du snart får det opklaret.

Christina

Anmeld

30. januar 2010

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja det kan sagtes være.

Prøverne bliver jo også sendt til analyse, og de har sikkert mange sager, og tror ikke faderskabssager ligger aller højest på prioteringslilsten.

Men håber du snart får det opklaret.

Christina

Okay tak for svaret 

Det er en der mener hun har været i seng med min kæreste, bare en enkelt aften, og hun fødte i August sidste år, så det er ikk mit, Det er måske min kærestes, Håber det bare ikk :s

Anmeld

30. januar 2010

Sees

Jeg har lige været igennem hele møllen og der gik der 7 uger fra sidste blodprøve, til vi fik svar.
Der stod også i mit brev fra statsamtet, at jeg skulle bestille tid til blodprøve INDEN 10 dage.

~*|Mette & Emil 260509 | * ~

Anmeld

30. januar 2010

Sees

Cecilia84 skriver:

pyha, trælst at man ska vente så længe...! blev du indkaldt da barnet var ca 3 mdr? jeg fik brev fra statsforvaltningen da faderen krævede test, hvori der stod, at de ikke kunne foretage noget mht børnebidraget fra ham, før barnet var 3 mdr, og man ku lave en test.. nu venter jeg bare på at blive kontaktet, så vi kan få det overstået...

Du kan godt få børnepengene igennem kommunen, alligevel ..
Så kommer han bare til at skylde kommunen pengene

Anmeld

31. januar 2010

Anonym trådstarter

MetteLetten skriver:

Jeg har lige været igennem hele møllen og der gik der 7 uger fra sidste blodprøve, til vi fik svar.
Der stod også i mit brev fra statsamtet, at jeg skulle bestille tid til blodprøve INDEN 10 dage.

Der gik heller ikk mere end de 10 dage før min kæreste var inde og få dem taget, så kan bare ikk forstå det trækker så meget ud :s

Anmeld

31. januar 2010

Sees

Anonym skriver:

Der gik heller ikk mere end de 10 dage før min kæreste var inde og få dem taget, så kan bare ikk forstå det trækker så meget ud :s

Prøv og ring til statsamtet på mandag, og hør om der er noget nyt !
Det ville jeg klart have gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.