han vil ikke spise..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

tristansmor

Jeg har SÅ svært ved at få Tristan til at spise, og det begynder faktisk at bekymre mig..

Altså om morgenen kører han ind, 2 potioner havregryn med mælk.. Men det er jo klart, da han slet ikke vil spise noget resten af dagen..

Jeg har prøvet alt efterhånden syntes jeg.. Lave små rugbrøds hapsere med pålæg jeg ved han kan lide.. Havregørd.. Varmt mad.. Jamen you name it..

Og igen til aftensmaden, kan jeg igen ikke få andet i ham en mere en 2 til 3 skefulde..  Selv slik har jeg prøvet at logge i ham, men det vil han heller ikke spise..

Nogle der har prøvet noget ligende?? Han er 1år gammel bliver 2 til maj måned..

Knus en meget bedrøvet mor, der slet ikke ved hvad hun skal gøre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Anja

Hvis han ikke er vildt tynd, virker sløv og ellers drikker fint, så ville jeg altså ikke bekymre mig. Min erfaring er, at børn har perioder, hvor de ikke spiser ret meget, men pludselig så kommer appetiten igen.

Anmeld

31. januar 2010

tristansmor

tak for dit svar.. Ja, der kan være noget om det du siger, da han trives helt fint!

Anmeld

31. januar 2010

tristansmor

jeg kunne altså godt lige bruge nogle flere svar, så smider den lige op igen!

Anmeld

31. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

theis er næsten 2 år. og har har også serioder hvor han ikke spiser noget, speielt i hverdagene hvor han spiser meget i vuggestuen ognæsten ikke noget aftensmad.

i denne weekend her han heller ikke rigtig spist andet end morgen mad. men så længe han drikker og trives er der ikke noget at være nervøs for. det skal nok komme igen.

var også selv meget nervøs i starten men der fik jeg vuggestuen til at holde ekstra meget øje med hvad han spiste der, og da jeg fik det afvide når jeg hentede ham var jeg ikke nervøs.

så han skal nok begyndet at spise igen.

Anmeld

31. januar 2010

tristansmor

hannetheis skriver:

theis er næsten 2 år. og har har også serioder hvor han ikke spiser noget, speielt i hverdagene hvor han spiser meget i vuggestuen ognæsten ikke noget aftensmad.

i denne weekend her han heller ikke rigtig spist andet end morgen mad. men så længe han drikker og trives er der ikke noget at være nervøs for. det skal nok komme igen.

var også selv meget nervøs i starten men der fik jeg vuggestuen til at holde ekstra meget øje med hvad han spiste der, og da jeg fik det afvide når jeg hentede ham var jeg ikke nervøs.

så han skal nok begyndet at spise igen.

jamen han trives fint.. Han drikker dog kun vand.. Ja, det er også første gang han gør det, så det var derfor jeg bekymrede mig lidt!

Men ja, lad os håbe det bare er en fase.. & tusind tak for svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.