brug for råd.. hvad ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

starsofheaven

jeg står i den situation at jeg har fundet en vinter jakke og en lfyverdragt fra cupcake men jeg ved ik om jeg skal vælge jakke eller flyverdragt.. hvad får min datter mest gavn af...??? hvad havde i købt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

LinLin

David har haft begge dele de sidste 3 år...

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

starsofheaven skriver:

jeg står i den situation at jeg har fundet en vinter jakke og en lfyverdragt fra cupcake men jeg ved ik om jeg skal vælge jakke eller flyverdragt.. hvad får min datter mest gavn af...??? hvad havde i købt?

Hvor gammel er hun...hvordan skal den bruges...?

Anmeld

30. januar 2010

starsofheaven

Eva skriver:

Hvor gammel er hun...hvordan skal den bruges...?

hun er halvanden... det fordi jeg faldet for den jakke og flyverdragt så den må hun bare have... ja den skal bruges til hverdag..

Anmeld

30. januar 2010

Sebastians Mor

Min Søn har begge dele, bruger flyver når han er i vug og ude og lege og bruger jakke når vi skal ud og køre i bil og ligende men har altid modparten med...

Anmeld

30. januar 2010

starsofheaven

Sebastians Mor skriver:

Min Søn har begge dele, bruger flyver når han er i vug og ude og lege og bruger jakke når vi skal ud og køre i bil og ligende men har altid modparten med...

okay men i vuggestuen har hun en, altså en anden end cupcake.. sku jeg måske bare købe jakken kun?... årh det svært

Anmeld

30. januar 2010

Sebastians Mor

Altså nu bruger min søn begge dele har ikke en fast flyver kun til vuggestuen så, jeg er meget glad´for at have begge dele...

Anmeld

30. januar 2010

starsofheaven

hvordan er deres størrelser? har hørt de lidt store i størrelserne...

Anmeld

30. januar 2010

Lullaby

Yazmin og Bella har begge dele

Anmeld

30. januar 2010

Anja

Vores har altid haft både jakke og flyverdragt. Jakken bruges jo mest til og fra steder, hvor man sidder i bilen noget af tiden eller ud at handle. Flyverdragten er jo til at være ude i i forbindelse med gåtur eller leg.

Så begge dele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.