Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg står i den situation at jeg har fundet en vinter jakke og en lfyverdragt fra cupcake men jeg ved ik om jeg skal vælge jakke eller flyverdragt.. hvad får min datter mest gavn af...??? hvad havde i købt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
David har haft begge dele de sidste 3 år...
starsofheaven skriver: jeg står i den situation at jeg har fundet en vinter jakke og en lfyverdragt fra cupcake men jeg ved ik om jeg skal vælge jakke eller flyverdragt.. hvad får min datter mest gavn af...??? hvad havde i købt?
Hvor gammel er hun...hvordan skal den bruges...?
Eva skriver: Hvor gammel er hun...hvordan skal den bruges...?
hun er halvanden... det fordi jeg faldet for den jakke og flyverdragt så den må hun bare have... ja den skal bruges til hverdag..
Min Søn har begge dele, bruger flyver når han er i vug og ude og lege og bruger jakke når vi skal ud og køre i bil og ligende men har altid modparten med...
Sebastians Mor skriver: Min Søn har begge dele, bruger flyver når han er i vug og ude og lege og bruger jakke når vi skal ud og køre i bil og ligende men har altid modparten med...
okay men i vuggestuen har hun en, altså en anden end cupcake.. sku jeg måske bare købe jakken kun?... årh det svært
Altså nu bruger min søn begge dele har ikke en fast flyver kun til vuggestuen så, jeg er meget glad´for at have begge dele...
hvordan er deres størrelser? har hørt de lidt store i størrelserne...
Yazmin og Bella har begge dele
Vores har altid haft både jakke og flyverdragt. Jakken bruges jo mest til og fra steder, hvor man sidder i bilen noget af tiden eller ud at handle. Flyverdragten er jo til at være ude i i forbindelse med gåtur eller leg.
Så begge dele.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128