Forstår det altså ikke altid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Vingummien

Har nogle gange svært ved at sætte mig ind i folks tanke gang. Ellers os er jeg bare en pylret mor.

Men har en veninde hvor hendes pige har fået øjen betændelse og nogle underlige røde pletter på sine ben, har lige snakket med hende, men hun vil vente med at gå til lægen til mandag

Hun bor i gå afstand fra vagtlægen og så ringer hun ikke engang derover. Øjen betændelse skal da i behandling og hvis det var mig ville jeg da vildt gerne vide hvad de der røde pletter var.

Jeg ringede da til vagtlægen idag da EMil har øjen betændelse og han sagde at det skulle i behandling med det samme og vil ikke engang se os, men gjorde så vi kunne hente medicin.

Forstår det altså ikke.

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Diana...

Øjenbetændelse ville jeg os gå til vagtlægen med det smitter af H..... til så det skal jo behandles. 

Men de røde knopper ville jeg os vente med til min egen læge havet åben 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

DianaMoar skriver:

Øjenbetændelse ville jeg os gå til vagtlægen med det smitter af H..... til så det skal jo behandles. 

Men de røde knopper ville jeg os vente med til min egen læge havet åben 

JA så hun kan ikke engang aflevere hende i dp mandag hvis det ike komme ri behandling. Var sammen med dem torsdag og syntes god jeg kunne se på hendes øjne at der var et eller andet. Nok derfor Emil også har det nu.

Og det går bare stærkt, var ingenting at se igår aftes, men imorges

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

suanne85 skriver:

JA så hun kan ikke engang aflevere hende i dp mandag hvis det ike komme ri behandling. Var sammen med dem torsdag og syntes god jeg kunne se på hendes øjne at der var et eller andet. Nok derfor Emil også har det nu.

Og det går bare stærkt, var ingenting at se igår aftes, men imorges

Det går nemlig mega stærkt.

Der var os en i Lucas DP som have fået det, han blev hentet samtidig som Lucas og så siger Lucas DP så til Emils far at han har fået noget øjenbetændelse og jeg tænker så jamen hvad laver han så stadig der hvorfor er han ikke blevet hentet for længe siden. Lucas var så den eneste af de børn i DP der ikke fik øjenbetændelse.

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

DianaMoar skriver:

Det går nemlig mega stærkt.

Der var os en i Lucas DP som have fået det, han blev hentet samtidig som Lucas og så siger Lucas DP så til Emils far at han har fået noget øjenbetændelse og jeg tænker så jamen hvad laver han så stadig der hvorfor er han ikke blevet hentet for længe siden. Lucas var så den eneste af de børn i DP der ikke fik øjenbetændelse.

i Emils vugestue skal de hentes og må ikke kom igen før det er i behandling, eller man har været omkring en læge ang det.

Er da for dårliogt, men heldigt at han slap

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

suanne85 skriver:

i Emils vugestue skal de hentes og må ikke kom igen før det er i behandling, eller man har været omkring en læge ang det.

Er da for dårliogt, men heldigt at han slap

Nemlig det sagde jeg os til hende. Men dagen efter beholde hun så Lucas hvor han havde tynd mave og der lærte hun vidst det da hun selv blev syg med det om aften  Så kan det være hun har lært det til næste gang. Hjem med børnene når de er syge og især med noget der smitter.

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

DianaMoar skriver:

Nemlig det sagde jeg os til hende. Men dagen efter beholde hun så Lucas hvor han havde tynd mave og der lærte hun vidst det da hun selv blev syg med det om aften  Så kan det være hun har lært det til næste gang. Hjem med børnene når de er syge og især med noget der smitter.

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.