Danmarksindsamling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Astrid P

Inspireret af en tråd på Juli07...

Støtter I Danmarksindsamlingen? Sender I en SMS som koster 150., donerer I penge til raslebøsserne man møder rundt omkring eller ringer I sågar og donerer mere end 150 kr.?

KH Astrid - nysgerrig, og for første gang i en økonomisk situation der gør det muligt at donere mere end de mindste småpenge i pungen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Diana...

Jeg plejer at støtte det, men nej ikke nu da vi kun sider med en indkomst så der er bare ikke penge til andet end bleer og meget billigt mad. 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

Vi har simpelhen ikke råd, men ville rigtig gerne kunne gøre det.

Syntes det er vildt så meget de har fået indtil videre

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Jeg har givet, men ikke en formue i forhold til andre, men i forhold til hvad jeg har lige nu.. har lige måtte finde 5000kr som manglede på min budget og banken ikke havde meddelt mig...pis...

Nå, men jeg har givet hvad jeg havde råd til..

Knus..

Anmeld

31. januar 2010

Tro på dig selv.

Vi søttede det også  med 150 kr. Min datter på 7 år ville gerne vi gav penge til de børn, som hun havde tegnet tegninger til i skolen. De har haft sådan et projket med Haiti. Jeg støtter ikke alt, men sådan noget der går jeg indfor, at man giver penge til, og det var jo rigtigt flot, at de fik samlet så mange penge ind til de 2 formål.

Nu håber, vi alle at penge kan redde kvinderne i Afrika, og alt det ødelagte i Haiti.

Synes det stort, når vi kan tænke på andres ve og vel.

Susanne

Anmeld

31. januar 2010

otlitrom

Vi har givet 150 kr. Vi har bestemt ikke penge i overskd for tiden, men vi håber de går til et godt formål.

Anmeld

31. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Til sidste landsindsamling gav vi 150 kr via sms. Men denne gang har vi valgt fra, da vi simpelthen ikke har råd.

Det virker så forkert at sige, at vi ikke engang kan udvære 150 kr til velgørendhed til fok som INTET har.... Det virker så forkert, men vi lever jo i to verdener, som begge prøver at opretholde den levestandard vi er vant til.

Men jeg er ved at støtte et andet projekt, nemlig strik en hue gennem Red Barnet. Så det er efteråret og handler om at man kan strikke huer for at redde spædbørnsliv i Afrika. Da havde jeg lidt overskud i økonomien og to til en garnforhandler og købte en bunke garn og strikker huer på livet løs. Mit mål er at få strikket omkring 20 og har indtil videre lavet 7 så nærmer mig:0)

Så helt dårlig samvittighed har jeg ikke, da jeg i år gør noget andet:0)

Christina

Anmeld

31. januar 2010

missKat

Vi har støttet.
I løbet af ugen har jeg sendt et par sms´er (10kr/stk) til P3.
I går sendte vi en sms på de 150 kr og kommer de og banker på, så giver jeg de mønter jeg har i min pung.

Vi har et hus der står med rå vægge, uden vinduer/vand/varme og vi skal være ude af lejligheden om 14 dage og flytte ind i huset, men haiti og afrika´s kvinder kunne vi godt undvære til!

Sidst jeg gav mere end mine mønter i pungen, var ved tsunamien. Det var frygteligt for så mange mennesker og lande, samt det ramte min familie på det personlige plan. 
ellers plejer vi at give mønter når der er nogen der banker på døren.

Karina 30+3 

Anmeld

31. januar 2010

anna-jonas

Vi har støttet med 2 x 150 kr. selvom vores månedlige indkomst er reduceret med 7000 kr. , da barselsdagpenge ikke er noget man bliver rig af. Vi synes at vi har meget, i forhold til de mennesker vi så på skærmen i går...................det har de fleste i DK vist.

Håber at det kan hjælpe bare nogle af de millioner, der står og mangler både husly og mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.