Oliver skal være storebror i slutningen af sep-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

-karas-

Hej allesammen.

Har lige funder ud af jeg er gravid- SOM ØNSKET .

Vi venter barn til i slutningen af sep 2010,- men har gået og tænkt meget over de sidste dage hvordan jeg kan gøre oliver bedst klar ,- så han ikke føler sig udenfor når den lille kommer osv..

Hvornår fortæller man ham det?

Overvejede om han skulle være med til at lave baby- værelse så han os føler han er en del af det??

Eller hvad har i af erfaringer..

Vil bare så gerne have at oliver ikke føler sig glemt, men en del af det når lillesøster/lillebror kommer til verden...

mvh christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

LRJ

-karas- skriver:

Hej allesammen.

Har lige funder ud af jeg er gravid- SOM ØNSKET .

Vi venter barn til i slutningen af sep 2010,- men har gået og tænkt meget over de sidste dage hvordan jeg kan gøre oliver bedst klar ,- så han ikke føler sig udenfor når den lille kommer osv..

Hvornår fortæller man ham det?

Overvejede om han skulle være med til at lave baby- værelse så han os føler han er en del af det??

Eller hvad har i af erfaringer..

Vil bare så gerne have at oliver ikke føler sig glemt, men en del af det når lillesøster/lillebror kommer til verden...

mvh christina

vent noget tid med at fortælle det til ham, for de 9 mdr er Meget langt tid for et barn på 3

Har en bror på 5 der er MEGET utålmodig om hvornår vores barn kommer, og spørger hver gang jeg er derhjemme om hun er kommet ud nu

Og Tillykke igen

Lone

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

STORT tillykke...

Anmeld

30. januar 2010

Chalala85

først STORT TILLYKKE MED MAVEN WUUUHUUU..

Så er nede på jorden igen hehe.. jamen hvor gammel er jeres søn ?

Jeg tror i skal føle jer frem efter hvad han ønsker og ikke ønsker. Hvor meget han forstå osv.

Tror man skal passe på med at give dem indsigt i for meget hvis det ingen interesse har for ham?!

Det med at lave babyværelset synes jeg lyder som en god ide.. han kan jo være med når der skal købes tøj.. og måske finde på navn når den tid kommer.. men eftersom det først er til sep.. ville jeg nok vente et stykke tid endnu.. 9 mrd er længe for os.. men endnu længere for en lille dreng

tillykke igen

Anmeld

30. januar 2010

LinLin

Tillykke med graviditeten!

Jeg har også en dreng på 3 år (han bliver 4 til september hvor jeg også har termin). Jeg har tænkt mig at han skal have det at vide når jeg har været til MD. Med den fart min mave har tror jeg det vil være tydeligt, at jeg er gravid på det tidspunkt + vi vil havde et billede at vise ham - tror det vil hjælpe ham med at forstå det bedre. Men er også lidt bange for der alligevel er for lang tid til termin...

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Stort tillykke.

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

RumlesMor

TILLYKKE

Jeg har en datter på tre, og venter barn nr. 2 til april.

Vi fortalte vores datter det efter NF, fordi min mave allerede der begyndte at bule ud - og jeg led af kvalme. Desuden havde hun ønsket sig en lillebror, så det var en glædelig nyhed for hende. Men det er meget lang tid for hende at vente....nu hvor der er 2 mdr. til termin, spørger hun med 2-3 dages mellemrum hvor lang tid der egentlig er til april... he he.

Vi er begyndt at købe tøj og småting til den lille, og der spørger jeg hende altid om hun vil være med til at vælge. Nogen dage vil hun gerne, andre gange har hun ikke tid. Så hun styrer selv hvor meget hun vil være med til.

Idag hentede vi et puslebord hjem, og det har hun hjulpet mig med at samle - mens vi har snakket om hvad det skal bruges til - og bagefter testede vi det, ved at skifte en af hendes bamser.

Vi har desuden en bog med Barbapapa, der hedder Babysitter. Det er en kort lille historie, hvor familien Barbapapa passer en lille baby. Så ser man hvordan den lille skal bades, skiftes, sove og lege. Den tager hun så frem og spørger om vi også skal gøre de ting med baby - det giver nogen hyggelige små snakke - og hun bliver forberedt på at der altså hører noget arbejde med når baby kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.