smarties-uheld

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Milka

var til et baby-førstehjælpskursus for nogle måneder siden hvor instruktøren sagde at det aldrig var et godt tegn hvis børn blev for stille, hvis man pludselig ikke længere kunne høre dem. det erfarede jeg så i dag! (dog krævede det ikke førstehjælp )

jeg er i gang med aftensmaden og har parkeret pigerne foran teletubbies, som jeg plejer når jeg laver mad. pludselig synes jeg ikke jeg kan høre det sædvanlige råberi og går ind og kigger til dem: lilja har fået hul på sådan en rund, plastik smarties æske som jeg havde købt fordi den raslede højt og dejligt og som jeg var sikker på de aldrig ville kunne åbne. de er stille fordi de er i gang med at spise hver og én mens de siger 'mmmm' og 'ååååh'.

det var ikke sådan jeg havde forestillet mig de skulle smage slik for første gang, men kunne bare ikke lade være med at grine 

... og tror i de gad aftensmad bagefter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Vingummien

Milka skriver:

var til et baby-førstehjælpskursus for nogle måneder siden hvor instruktøren sagde at det aldrig var et godt tegn hvis børn blev for stille, hvis man pludselig ikke længere kunne høre dem. det erfarede jeg så i dag! (dog krævede det ikke førstehjælp )

jeg er i gang med aftensmaden og har parkeret pigerne foran teletubbies, som jeg plejer når jeg laver mad. pludselig synes jeg ikke jeg kan høre det sædvanlige råberi og går ind og kigger til dem: lilja har fået hul på sådan en rund, plastik smarties æske som jeg havde købt fordi den raslede højt og dejligt og som jeg var sikker på de aldrig ville kunne åbne. de er stille fordi de er i gang med at spise hver og én mens de siger 'mmmm' og 'ååååh'.

det var ikke sådan jeg havde forestillet mig de skulle smage slik for første gang, men kunne bare ikke lade være med at grine 

Hehe Så var der da mere aftensmad til dig bagefter

Smarties er også et hit herhjemme, ikke at han lever af dem Men hvis vi skal have lidt snolder og han også må få lidt. Så plejer han at få et par stykker smarties og han nyder dem bare hehe

Men nu har de da fået øje på det søde

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

30. januar 2010

anna-jonas

Sidder bare her og smiler over hele hovedet................de bøtter, de bøtter..............

Anmeld

30. januar 2010

malo

Hæ hæ, bare vent til de bliver ældre, det lyder som om de er nogle værre bøller

Anmeld

30. januar 2010

Bondepigen

Haha, det er da et smarties-HELD for bøtterne...

Anmeld

30. januar 2010

Milka

vi spiser mange ting der knaser for tiden, det synes de er sjovt – havrefras, ristet brød osv. og smarties passer jo fint ind i den kategori, man kunne se at de rigtig sad og tyggede ordentligt på dem, de tosser

Anmeld

30. januar 2010

Skouboe

Både manden og jeg sad og grinede da vi læste denne - man kan næsten se det for sig...

Anmeld

30. januar 2010

oo

aahahaha! hvor godt. Carla kan overhovedet ikke lide slik i nogen afskygninger, men smarties der får hun sådan et sagligt udtryk i ansigtet

jeg tror det er smarties og teletubbies - og i dit tilfælde en kombo - der hypnotiserer små børn bedst

Anmeld

30. januar 2010

TbCp

Milka skriver:

Hahaha så skal de da næsten have lov hva

TINA 

Anmeld

30. januar 2010

JustAnotherName

Hahahaha, frække tøser..... Puha, du kommer til at skulle løbe hurtigt... Ja det er jo sådan set allerede startet. Men de to banditter skal da nok give dig amp til stregen i maaange år fremover ....ikke for at spooke dig mere end nødvendigt. Det er jo kun dejligt med lidt ballade mellem sådan to søstre. Hvor er de dog skønne!

Mvh. Katrine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.