Fyns-"træf".... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Barbamama

Ja piger..... Jeg vælger altså at aflyse for denne gang, for vi bliver ikke rigtig nogen. Jeg har fået endnu et afbud, så.... Jeg synes vi skal prøve at stable noget på benene en anden gang. Jeg havde håbet vi blev lidt flere så jeg vil hellere vente til en anden gang hvor der er flere der kan. Øv øv øv... Jeg havde ellers glædet mig helt vildt..... Håber ikke I bliver alt for skuffede....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2010

TbCp

Arhhh øv hvor ærgeligt!!!
Håber vi kan finde en anden dag 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Milka

det er svært at mødes når man har små børn og afstandene er store

Anmeld

31. januar 2010

oo

øv hvor ærgeligt!

jeg har lidt en drøm om, at invitere jer allesammen UDEN unger til sommer og så holder vi sommerfest med bål i haven og somersby'er og lanterner og sladder og KAGE

Anmeld

31. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

øv hvor ærgeligt!

jeg har lidt en drøm om, at invitere jer allesammen UDEN unger til sommer og så holder vi sommerfest med bål i haven og somersby'er og lanterner og sladder og KAGE

Wuuut wuuuttt den er jeg med på! 

TINA 

Anmeld

31. januar 2010

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

øv hvor ærgeligt!

Til sommer må du ikke drikke sommersby..... Men selvf. kan vi andre bare gøre det, mens du danser om bålet i måneskin, men en kildevand og STOR mave....

Anmeld

31. januar 2010

oo

malucca09 skriver:

Til sommer må du ikke drikke sommersby..... Men selvf. kan vi andre bare gøre det, mens du danser om bålet i måneskin, men en kildevand og STOR mave....

Anmeld

31. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

øv hvor ærgeligt!

Den er jeg med på

Anmeld

31. januar 2010

Barbamama

Milka skriver:

det er svært at mødes når man har små børn og afstandene er store

Ja det er det. Det var heller ikke ment som et surt opstød.Er bare ærgerlig..... Piv piv....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.