Hjælp med hello kitty kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.373 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Lullaby

Nu fylder Bella 5 år om lidt og hun skal have en hello kitty kage (som billedet).

Jeg vil forstørre det op til en a4 side og så klippe det ud som en skabelon. Men men... skal jeg skære kagen til før jeg deler den i 3 dele, til bund, imellem og top eller skal jeg skære dem enkeltvis eller skal jeg dele den, fyld i og så skære den til. Hvad er nemmest?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg ville vente med at skære den til, til lige inden du skal smøre den op... Så er du også sikker på at fyldet kommer heeeeeelt ud til kanten

Knus Caroline, som lavede Hello Kitty kage for en uge siden

Anmeld

30. januar 2010

Lullaby

jeg ville vente med at skære den til, til lige inden du skal smøre den op... Så er du også sikker på at fyldet kommer heeeeeelt ud til kanten

Men skrider den så ikke ud når man skærer den til?

Anmeld

30. januar 2010

ekzunz

MorpåSjælland skriver:

Jeg synes ikke det skrider ud....Kage er jo forholdsvis blødt, så det er jo ikke så svært at skære ud

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

MorpåSjælland skriver:

Det er bedst at bruge en brødkniv.... på den måde kan du save dig igennem kagen, hvor med en almindelig skarp kniv, der er du nødt til også at trykke lidt på den, og det kan godt gøre at det skrider lidt....

Men altså del din kage i 3 lag, læg fyldet i, lad kagen hvile et ½ til et helt døgn, og skær den så til, med en brødkniv, og smør den op med det samme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.