Kan det være rigtig at jeg skal føle jeg skal forklare mig selv eller ha dårlig samvigtighed over hvad jeg vil eller ikke vil. Her snakker jeg så om min søster, mormor og mor(nogen gange).
Hvorfor kan jeg ikk bare ha lov til at sige: "Jacob kommer til Jasmins barnedåb, men Cassandra og jeg bliver hjemme, nu hvor hun har været syg 1½ uge." UDEN jeg skal forklare eller forsvare mig overfor min søster, hun synes nemlig ikk den sætning var nok. Nææ nej, det ville da være synd for Cassandra at hun ikk kom med, og alt muligt andet. For hun smitter jo ikk med feber eller øjenbetændelse i behandling(havde meget lidt) Nej, men når der kommer massere af babyer/ børn til den barnedåb vil jeg da ikk komme med et barn der lige er blvet rask og måske smitter. Ja for Patrick(min nevø) har øjenbetændelse og er lidt sløv, men hun tager afsted alligevel.
Det sjoveste af det hele, det er min fætters barn der skal døbes og ham og konen kan godt forstå vi bliver hjemme, de er bare glade for en af os kommer og at vi alle ikk kommer og måske smitter dem, når de lige har været syge. Men jeg kan ikk gøre for at jeg er helt flad efter Cassandras sygdom og ikk har lyst at køre i bus/tog i 2½ time for at tage til barnedåb kl. 10 og derefter være sammen med massere af mennesker, især ikk når jeg sover af ht om natten, er vågen min hver 2 time.
Et spørgsmål til jer?
Kan jeg sige at jeg når jeg har født hellere vil ha penge, end tøj og legetøj? Da vi allerede har legetøj fra Cassandra og fået tøj i lange baner, vi har 3 skuffer fuldt med tøj under 1 år og drengen er ikk født endnu og vi har kun købt 1 sæt selv.
Kan jeg tillade mig at skrive på en ønskeseddel til barnedåb helst ingen tøj eller str. 74+ og ingen legetøj.
Min mor siger at det kan jeg ikk, da de ting hører med til en nyfødt, men hvis vi ikk får det brugt, da vi har så meget, ville tøj/legetøj med byttemærke eller penge som kan spares op ikk være bedre.....

Anmeld