Går ikke helt som forventet.
Igår da jeg begyndte at gøre klar til at gå i seng kunne jeg høre EMil begyndte at ligge og hoste. Det blev så værre og han begydte at små græde og er nu gal med hans astma igen, han fik det 2 gange i nat og sov til lidt i 10 i morges 
Han kommer ind til os og det første jeg lige ser er mega røde øjne, vi vil lige se det lidt an.
Vi skal så ned i byen efter vores klapvogn som har fået nye hjul, men vi har så glemt kalechen så vi køre rundt med vores klapvogn og så kalechen til den vi havde lånt, en blandings vogn 
Jeg kan så se at Emil reagere meget på lys og vi kommer hjem og han har faktisk pist meget til middag, tror han spiste 2 tallerkner fisk og en skål med ærter.
Fik ringet til vagtllægen og vi har fået dråber til hans øjne, fik af vide at hvis han får feber skal vi komme med det samme pga hans vejr trækning, da de skulle tjekke lunge betændelse, og så vil de råde os til at få en anden medicin til ham hvis det forsatte på mandag.
Han vil ikke spise aftens mad og sov med det samme han ramte puden, så nu krydser vi bare fingre for at der ikke komme feber.
Han har siden 12 i nat fået medicin 5 gange og det syntes jeg er meget på ikke engang et døgn 
Håber han har det bedre i morgen og han vil spise igen.
Frank har så forstuvet sit håndled og måtte på skadestuen, vi troede så den ar brækket men det var den så heldigvis ik.
Susanne og Emil 02-08-2008
Anmeld