Nogen der kan genkende sangen ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. maj 2008

Anja

Hjælp !!

Jeg har fået en sang - ja, altså noget af en sang - på hjernen, da min 3½ årig hele tiden synger følgende:

"Huga haga, huga haga, how how how"

Han gentager det, men han siger han ikke kan huske, hvad man ellers skal synge. (aner ikke lige hvordan det staves, men det er vist noget der skal lyde som en indianer)

Nogen der kan hjælpe ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2008

Lillemy60

Det lyder da lidt som sangen til Jungledyret Hugo? Der i introen synger man noget a la det du skriver :)

Anmeld

12. maj 2008

Heidi.

Ja det vil jeg også sige: Jungledyret Hugo.

Anmeld

12. maj 2008

Anja

Nu har jeg lige googlet "jungledyret Hugo" og jeg er ret sikker på at det ikke er den sang.

Synes også jeg kan huske det min dreng synger fra da jeg selv var barn ....

Anmeld

12. maj 2008

Jan9e D

Ser han Peter Pan ? syntes det måske kan minde lidt om det deindianerne synger

Kh Jannie

Anmeld

12. maj 2008

st

Min umiddelbare indskydelse er: Huga haga huga haga huga haga I can't stop this feeling, deep inside of me, Girl you just don't realise what you mean to me. Også videre. Men det er nok ikke lige den en dreng på 3½ år synger. Men titlen kan jeg ikke lige huske. Siger det dig noget? st.

Anmeld

12. maj 2008

Marco2

[citat][f][småt]st skriver:[/småt][/f] Min umiddelbare indskydelse er: Huga haga huga haga huga haga I can't stop this feeling, deep inside of me, Girl you just don't realise what you mean to me. Også videre. Men det er nok ikke lige den en dreng på 3½ år synger. Men titlen kan jeg ikke lige huske. Siger det dig noget? st. [/citat] Det var også den jeg tænkte på da jeg læste det, men det er jo nok ikke en bette knejt der render rundt og synger den. Så er det en decideret børnesang er jeg helt blank.... AG

Anmeld

12. maj 2008

linemus

[citat][f][småt]st skriver:[/småt][/f] Min umiddelbare indskydelse er: Huga haga huga haga huga haga I can't stop this feeling, deep inside of me, Girl you just don't realise what you mean to me. Også videre. Men det er nok ikke lige den en dreng på 3½ år synger. Men titlen kan jeg ikke lige huske. Siger det dig noget? st. [/citat] Aj, det er da den jeg har tænkt på (har jo brudt min hjerne i flere dage om hvilken sang det kunne være...)... tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.