Hej tøser....
Har brug for lidt hjælp og råd.....
Jeg er gravid i 14 uge med min kæreste og har 2 børn fra et tidligere forhold der bor hos mig....
mit problem er nu at jeg føler virkelig at min kæreste og jeg kommer længere og længere væk fra hinanden.... jeg føler nogle af mine føelser for ham er forsvundet og ved squ ikke rigtigt hvad jeg føler lige nu...
Vi har haft en hård periode med at min kæreste ingen indkomst har haft og vi har måtte vende hver 5 øre og alligevel ikke haft råd til noget af det jeg mener er nødvendigt som mad og benzin hvor ejg har måtte låne af mine forældre...... Dette er vi meget uenige om da min kæreste mener hans firma kommer til at k'øre godt igen og så er det jo fint og et vikar arbejde skal han ihvertefald ikke have...... !!!!
Jeg er bare så forvirret sidde lidt med en mærkelig fornemmelse af at denne gradivitet overhovedet ikke er som jeg havde ønsket men helt anderledes og mest af alt troede jeg virkelig for bare 4 måneder siden at min kæreste var den rigtige for mig men han har bare forandret sig det sidste stykke tid.....
Håber nogle måske kan hjælpe eller måske har prøvet det selv....
Knus fra Lollandpigen
Anmeld