Lillepigen hentet til pasning... snøft :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Mutti2

Æv da, hvorfor skal det være så hårdt når børnene skal passes ude.

På trods af at Milla-Victoria nu er 2 år, og til hverdag går i dagpleje, så sidder jeg nu og tuder fordi hun lige er blevet hentet.

Jeg skal ud og drikke mig i hegnet og feste til den lyse morgen i det frækkeste outfit :-) (tiltrængt efter den elendige start jeg har haft på året!!)

Meeeeen selv om jeg glæder mig helt vildt.... Så knuser det mit hjerte at se lillepigen køre væk  :-( :-(

Æv da, er der andre der har det sådan, eller er jeg bare en pivskid ;-)

God weekend til jer alle :-)

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

TbCp

Milla-Victoria's mor skriver:

Æv da, hvorfor skal det være så hårdt når børnene skal passes ude.

På trods af at Milla-Victoria nu er 2 år, og til hverdag går i dagpleje, så sidder jeg nu og tuder fordi hun lige er blevet hentet.

Jeg skal ud og drikke mig i hegnet og feste til den lyse morgen i det frækkeste outfit :-) (tiltrængt efter den elendige start jeg har haft på året!!)

Meeeeen selv om jeg glæder mig helt vildt.... Så knuser det mit hjerte at se lillepigen køre væk  :-( :-(

Æv da, er der andre der har det sådan, eller er jeg bare en pivskid ;-)

God weekend til jer alle :-)

Knus Pernille

Hehe Jeg synes heller ikke altid det er det fedeste at aflevere Liva...
Men jeg synes det kan være rigtig dejligt at savne lidt og jeg synes det kan være tiltrængt at komme ud og fyr den lidt af.
Og så er der jo ikke noget mere dejligt end at vente på at ens dejlige unge kommer hjem igen og giver den største krammer

God fest! 

TINA 

Anmeld

30. januar 2010

LinLin

Åh - det har jeg vænnet mig til forlængst... David er ved sin far hver onsdag og hveranden weekend. Har ikke så svært ved at han bliver hentet og må indrømme jeg nyder at kunne sove længe hver anden weekende - specielt nu hvor jeg er gravid og TRÆT. Men sådan omkring middag om søndagen SÅ savner jeg ham! helt vildt meget og glæder mig bare til jeg har fri kl 13 mandag, så jeg kan hente ham i bhv! :-)

Men du er jo i en anden situation og har hende hver eneste dag, så kan godt forstå du synes det er hårdt når hun skal hjemmefra...

Anmeld

30. januar 2010

Honningblomst

Nej, sådan har jeg det ikke og har aldrig haft det...jeg har kun afleveret til mine forældre og min x's forældre og der ved jeg de har det lige så godt hvis ikke bedre end hos mig, så jeg har nydt at de har hygget sig, allesammen.

Men godt du afleverer hende, så ikke det ender med at afhængigheden går den forkerte vej og at barnet dækker behov som de ikke skal..hvis du forstår...

Håber du får en dejlig aften.

Knus Eva..

Eva aka: datter-mor-søster-elskerinde-veninde-studerende....men mest Eva.

Anmeld

30. januar 2010

CarinaSB

Sådan havde jeg det os i starten .. Men nu har jeg vænnet mig til når han skal ud og passes .. Og jeg har en super glad dreng når han kommer hjem

Noah 01-08-09 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.