Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så skal i da lige se lidt dejlige billeder fra vores formiddagstur ude.
Vi har en tilfrosset sø lige ved siden af hvor vi bor, det er et rigtig fint område at lege lige nu.
TINA
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ren hygge
MORJESPERSEN skriver: Ren hygge
Ja det var så og nu er jeg igang med at bage boller til turen i zoo efter aftensmaden
TbCp skriver: Ja det var så og nu er jeg igang med at bage boller til turen i zoo efter aftensmaden TINA
Hvor hyggeligt. Her hjemme har mandn 3 venner på besøg de sider og spiler rolle spil så pigerne og jeg hygger i stuen med lidt frugt.... Jeg tro nu også jeg vil bage lidt i morgen, måske jeg bager en overrasklse til vores møde på næste lørdag
MORJESPERSEN skriver: Hvor hyggeligt. Her hjemme har mandn 3 venner på besøg de sider og spiler rolle spil så pigerne og jeg hygger i stuen med lidt frugt.... Jeg tro nu også jeg vil bage lidt i morgen, måske jeg bager en overrasklse til vores møde på næste lørdag
Det lyder da også hyggeligt med lidt mor/døtre hygge
Oiij ja det er jo allerede om en uge vi skal ses... hold fast jeg glæder mig!!!
Nøj hvor er der bare flot!
Og sikke det ser skægt og hyggeligt ud. Dejligt!
Mvh. Katrine.
Ih ser bare rigtig hyggeligt ud. Vi nåede aldrig at få fat i en slæde til Emil før det var udsolgt overalt
Susanne og Emil 02-08-2008
suanne85 skriver: Ih ser bare rigtig hyggeligt ud. Vi nåede aldrig at få fat i en slæde til Emil før det var udsolgt overalt Susanne og Emil 02-08-2008
Vi fik heller fat i nogen sidste år, men så snart den første sne faldt i dec skyndte vi os at købe en
Dejlige billeder af vinterhygge..............
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128