Jeg er ALT for nærrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har været på jagt efter ventebukser i dag - og kom hjem med et par hjemmesko til knægten Jeg er ALT for nærrig til at give 400 kr for busker jeg kun skal go i 4-5 mdr. For jeg skal jo have 2-3 par og det er jeg ikke klar til at betale for

Hvad har i andre gjort? Og hvor kan jeg finde nogle billige bukser?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

LRJ

Jeanne skriver:

Jeg har været på jagt efter ventebukser i dag - og kom hjem med et par hjemmesko til knægten Jeg er ALT for nærrig til at give 400 kr for busker jeg kun skal go i 4-5 mdr. For jeg skal jo have 2-3 par og det er jeg ikke klar til at betale for

Jeg købte bare gemager til kjoler, fordi det faktisk er det eneste jeg går i og så har jeg li været i bilka og købe Velour træningsbukser ( de har to for 129 li pt )

Anmeld

30. januar 2010

SHERO

jeg købte vente bukser i H&M, det ene til 149, det andet til 299, og så ellers bare leggins og kjoler... :-)

Anmeld

30. januar 2010

prettybutterfly

Ja de er røv dyre! Jeg købte nogle brugte på qxl og dba! De er udemærkede og ikke ret brugte da det er som du selv siger, ik ret meget man skal bruge dem!

Anmeld

30. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Købte et par brugte på gul&gratis til 100,- og et par nye til 400,- men så brugte jeg alligevel kun 500,- på 2 bukser... Men prøv at kigge nogle billige steder, fx H&M, der findes smarte og ikke vildt dyre ventebukser...

Sabrina 35+3

Anmeld

30. januar 2010

Dictes mor

Jeg købte mit ventetøj brugt, så fik jeg tøj til hele graviditeten for 1000, og jeg fik meget (over 50 stykker tøj).

Anmeld

30. januar 2010

LauraLW

jeg har købt sorte vente leggins og bukser (lidt søndags agtige med mave-stykke, dog ser de ikke søndagsagtige ud) i H&M (til hhv 99 og 149 kr) de er guld værd og passer nærmest til alt. - Tænker også at de er meget rare at have på i ugerne efter fødsel. Derudover fandt jeg et par bukser i bilka. - Også med mavestykke, og de er knap så søndagsagtige (tror de kostede 130)

Laura

Anmeld

30. januar 2010

ønskebørn74

Jeanne skriver:

abovo.dk

Knus Lene

Anmeld

30. januar 2010

Nadi

Jeg har kun købt et par fra mamalicious, men jeg bruger dem også efter graviditeten. Har nemlig rigtig svært ved at finde cowboybukser, men dem her passer mig, så synes jo ikke det er "spildte penge". Jeg tror jeg gav ca 300,- for mine cowboybukser ellers har jeg også brugt leggings rigtig meget. Og så er jeg også i den heldige situation at jeg har en veninde som jeg passer tøj med og som har fået barn lidt før mig, så jeg har lånt hendes ventetøj.

Det er sådan jeg har klaret tøj situationen med en voksende mave

Har du prøvet at kigge under "Køb og Salg"?? Der er tit noget fint ventetøj, hvis ikke man har noget imod at det har været brugt før.

-Nadia

Anmeld

30. januar 2010

Astrid P

De her er fantastiske, og ikke alt for dyre.
Jeg købte to par da jeg var gravid, og så skiftede jeg mellem dem...
Jeg brugte dem også de første uger efter jeg havde født - de er virkelig lækre!

KH Astrid
http://www.nameit.com/webapp/wcs/stores/servlet/Pr oductDisplay?langId=100&storeId=12901&cata logId=10101&partNumber=5700348210851-BLACK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.