drengeeværelser 7- 10 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

mamalicious

Vi er ved at bygge om, og i den forbindelse skal vores 2 drenge have nye værelser... Men synes det er lidt håbløst med gode ideer til fede drenge værelser, - til under 10. 000 kr 

Nogen ideer??

Må jeg se jeres drengeværelser ????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Honningblomst

Min søn på 12 snart 13 år har bare en seng der kan slåes ud til en dobbelt seng, så har han tv og ps 3, bærbar computer, et par reoler med bøger og nips...det er hvad der er på hans, har ikke billeder af det...ham jeg har på 7 år har tv, ps 2, wii, computer, fire kasser der står oppe på hinanden med resterne af hvad han nu har af legetøj, men ikke meget han bruger det...en kiste med klæ' ud tøj og en rumdeler med en masse spil til pc, ps og film...og så en seng. Sengene bruger de dog kun til at sidde i da vi alle sover sammen...synes dog ikke drengene bruger deres værelser meget, de nyder at vi alle er sammen i stuen, så der rykkes tit ting ned så det bruges i stuen.

Men altså...skulle jeg lave om og havde jeg pladsen så ville jeg lave et stort hygge-spille-være-sammen-rum, hvor alle kunne være og hygge og spille sammen...et langt bord til fire computere eller hvor mange man nu har så de kunne sidde og spille allesammen med deres venner, en stor sofa, tv, ps og hvad børn ellers har...et rigtig manderum..

Knus Eva...som desværre ikke har så meget plads, men farmand har sådan et rum til alle drengene og ham selv...

Knus Eva..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

19. januar 2011

mamalicious

hiver liiige denne frem igen!!

Er stadig ikke helt enige om hvordan de skal indrettes !!

kom glad piger ???

Anmeld

19. januar 2011

slettet_7530

mamalicious skriver:

hiver liiige denne frem igen!!

Er stadig ikke helt enige om hvordan de skal indrettes !!

kom glad piger ???

hi hi den er også næsten kun 1 år gammel  hvad vil drengene da have.??

Min den store har en højseng fra Flexa hvor han har sit skrivebor uder hvor han sidder og bygger og lego og leger, samt nede på gulvet selvfølgelig, så har han en stor rumdeler med 24 eller 30 rum fra Ikea, hulegardinerne er røget af og om et par år tror jeg også vi er ude i noget teenageværelse i stedetfor, hvor sengen så skal helt ned i gulvhøjde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.