ved ikke om det den rigtige kategori.
Kort fortalt så gik min mor og hendes kæreste fra hinanden efter jul, her for 14dage siden aftalte vi så at maloue skulle være hos hende i denne weekend, da de ikke ser hinanden så tit, min lillesøster på 7 og maloue på 2 har ikke snakkede om andet de sidste 3 dage, hun skulle så være kommet igår ved en 17tiden, hun skriver så at hun lige skulle til to andre byer med 2 biler først sammen med hendes kæreste (som hun har fundet sammen med igen) hun ved maloue sover senest kl 20. Da klokken så er omkring 20.20 skriver hun vi er på vej, svarer så at jeg føler mig meget svigtede og at maloue faktisk græd rigtig meget fordi hun ikke var kommet og at hun sover nu og hun skal ikke vækkes. Så i morges skriver hun om hun må ha hende fra idag til imorgen, skriver så nej det synes jeg ikke, hun skriver hvorfor hvortil jeg svarer at jeg ikke gider blive ked af det engang til og at det synd for maloue hvis de alligevel ikke dukker op. hver gang vi har en aftale så bryder hun den, hun har fået mange chancer og føler virkelig hun er ligeglad med hvordan den lille og jeg har det. :/ ... er jeg helt urimelig?
Anmeld