Nu GIDER JEG IKKE MERE SNE!!!
Jeg er træt af flyverdragter, huer, vinterstøvler og ikke mindst vanter!!!
Det er en kamp hver evig eneste gang Liva skal have vanter på, hun kan bare IKKE finde ud af at få tomlen ud i tomlen og jeg sidder og bliver mere og mere kogende i hovedet.... Pas nu på blodtrykket kvindemenneske!!!
Jeg kan simpelthen ikke finde nogle vanter der er ordentlige. Har et par fra Molo hvor tommelfingeren sidder fuldstændig underligt, har et par billige med lynlås som er rigtig nemme at få på, men som sidder elendigt og konstant falder af. Har nogle kæmpe lange der sidder helt op af armen men det er umuligt at hjælpe med tommelfingeren. De bedste og nemmeste at få på er nogle i fleece... men fleece og sne hænger bare ikke sammen og hun får lynhurtigt våde og kolde fingre.
HJÆLP MIG!!! Hvilke vanter kan i anbefale.... har brug for at købe nogle der bare lige kan gøre det sidste af vinteren let for mig!!!

Forøvrigt glemte jeg lige at fortælle om nogle fjolser den anden dag... vi holdt foran tanken. Carsten var inde og Liva og jeg sad bag i bilen så siger det bare BANG! og jeg ryger tilbage.... så er klaphattene i bilen foran bakket lige ind i os!!! Og ikke nok med det de begynder bare at køre væk, heldigvis kommer Carsten ud af døren i det samme og råber af dem og de stopper og ud kommer to ret slukørede unge mænd...Jeg skyndte mig at skrive nummerpladen ned i tilfælde af der blev problemer.....
Heldigvis skete der ikke noget med vores bil men deres kofanger var knust! De havde ramt lige ind i hjørnet af vores nummerplade og det havde altså resulteret i ny kofanger til dem.... gooooo jaguar 
Ved ikke lige hvad jeg havde gjort hvis jeg havde været alene afsted for blev sgu noget forskrækket... men mon ikke bitchen var steget op i mig, det håber jeg lidt
TINA

Anmeld