Aaargghhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

TbCp

Nu GIDER JEG IKKE MERE SNE!!!

Jeg er træt af flyverdragter, huer, vinterstøvler og ikke mindst vanter!!!
Det er en kamp hver evig eneste gang Liva skal have vanter på, hun kan bare IKKE finde ud af at få tomlen ud i tomlen og jeg sidder og bliver mere og mere kogende i hovedet.... Pas nu på blodtrykket kvindemenneske!!!

Jeg kan simpelthen ikke finde nogle vanter der er ordentlige. Har et par fra Molo hvor tommelfingeren sidder fuldstændig underligt, har et par billige med lynlås som er rigtig nemme at få på, men som sidder elendigt og konstant falder af. Har nogle kæmpe lange der sidder helt op af armen men det er umuligt at hjælpe med tommelfingeren.  De bedste og nemmeste at få på er nogle i fleece... men fleece og sne hænger bare ikke sammen og hun får lynhurtigt våde og kolde fingre.
HJÆLP MIG!!! Hvilke vanter kan i anbefale.... har brug for at købe nogle der bare lige kan gøre det sidste af vinteren let for mig!!!

Forøvrigt glemte jeg lige at fortælle om nogle fjolser den anden dag... vi holdt foran tanken. Carsten var inde og Liva og jeg sad bag i bilen så siger det bare BANG! og jeg ryger tilbage.... så er klaphattene i bilen foran bakket lige ind i os!!! Og ikke nok med det de begynder bare at køre væk, heldigvis kommer Carsten ud af døren i det samme og råber af dem og de stopper og ud kommer to ret slukørede unge mænd...Jeg skyndte mig at skrive nummerpladen ned i tilfælde af der blev problemer.....
Heldigvis skete der ikke noget med vores bil men deres kofanger var knust! De havde ramt lige ind i hjørnet af vores nummerplade og det havde altså resulteret i ny kofanger til dem.... gooooo jaguar
Ved ikke lige hvad jeg havde gjort hvis jeg havde været alene afsted for blev sgu noget forskrækket... men mon ikke bitchen var steget op i mig, det håber jeg lidt  

TINA 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

oo

der var en dame der holdt bag ved os på vej ud fra aldi i november og hun gled nærmest også bare ind i os. Søren blev fuldkommen rød i hovedet og gik ud af bilen og så hørte jeg hende sige "ramte jeg jer?" øøøøh DOH! hvis du ikke selv kunne mærke det, så skal du sgu ikke køre bil

godt det ikke var et hårdt bump I fik jer!!

og forresten...det der sne...jeg er ved at tude over det lige nu! jeg vil se på vintergækker og små gule erantiser, ikke SNE - for helvede i protest har jeg været ude og klippe et par grene af kirsebærtræerne og haft dem i varmt vand i to døgn for at forsøge at fremprovokere nogle skud. nu står de i det mest solskinsfyldte vindue og så håber jeg at der er blomster en 14 dage

Anmeld

30. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

der var en dame der holdt bag ved os på vej ud fra aldi i november og hun gled nærmest også bare ind i os. Søren blev fuldkommen rød i hovedet og gik ud af bilen og så hørte jeg hende sige "ramte jeg jer?" øøøøh DOH! hvis du ikke selv kunne mærke det, så skal du sgu ikke køre bil

og forresten...det der sne...jeg er ved at tude over det lige nu! jeg vil se på vintergækker og små gule erantiser, ikke SNE - for helvede i protest har jeg været ude og klippe et par grene af kirsebærtræerne og haft dem i varmt vand i to døgn for at forsøge at fremprovokere nogle skud. nu står de i det mest solskinsfyldte vindue og så håber jeg at der er blomster en 14 dage

Jeg gider heller ikke mere sne nu...
Altså Liva elsker det og vi har da også idag været ned på den tilfrosne sø og kælke osv.... meeen nu vil jeg godt snart have lidt forår! 

TINA 

Anmeld

30. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Og sikke da en klaphat det kvindemenneske!!!!

TINA 

Anmeld

30. januar 2010

Klitgaard

Jeg har også vante spat og det har oskar også de eneste vanter han vil have på er de det strik finger vanter der kan strække sig helt vildt men jo han får våde og kolde hænder men har flere par så har et ekstra par med ud når vi er ude.

Hilsen rikke der også længes efter forår

Anmeld

30. januar 2010

Dictes mor

Jeg ved næsten ikke om jeg tør sige det af frygt for at blive frosset ud he he (fangede I den), men jeg er glad for sneen og frosten. Jeg vil selvfølgelig gerne have forår, men det kommer jo alligevel først om en halvanden måneds tid, og så er jeg glad for at have sne indtil da i stedet for regn og rusk...Men jeg er nok den eneste i hele Danmark, som ville ønske at snestormen havde ramt, der i landet hvor jeg bor i stedet for Bornholm... Ups.

Anmeld

30. januar 2010

oo

Majastina skriver:

Jeg ved næsten ikke om jeg tør sige det af frygt for at blive frosset ud he he (fangede I den), men jeg er glad for sneen og frosten. Jeg vil selvfølgelig gerne have forår, men det kommer jo alligevel først om en halvanden måneds tid, og så er jeg glad for at have sne indtil da i stedet for regn og rusk...Men jeg er nok den eneste i hele Danmark, som ville ønske at snestormen havde ramt, der i landet hvor jeg bor i stedet for Bornholm... Ups.

Camillaaaah!

Anmeld

30. januar 2010

TbCp

Majastina skriver:

Neeej ikke helt
Jeg ville skam også ønske at snestormen virkelig havde ramt her... bare først på mandag så jeg kunne sne inde  

TINA 

Anmeld

30. januar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

Camillaaaah!

I know, men jeg elsker elsker elsker sne... Jeg har i mange år overvejet at flytte til Norge for at få mere sne, sååå fantastisk vinter, hvis I spørger mig, men jeg er jo også halv nordmand, så det er nok det norske i mig, som elsker det Jeg er også meget vildere med skiferie end sommerferie, og kunne jeg vælge boede jeg i sne, hvor man kunne stå på ski altid.

Anmeld

30. januar 2010

anna-jonas

Tilskriver mig ønsket om varme, og piblende blomster i haven..................er sgu' bare et sommer menneske, så DK er da lige stedet at bo, ikke??

Vi har samme prob. med vanter..............men de relativt billige fra H&M som går langt op af armen..............de har hidtil været de bedste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.