Cassandra har til aften-/nattid haft en sutteflaske med vand i.
Cassandra er 18 mdr på onsdag og vi havde længe herhjemme snakket om at den sutteflaske skulle pakkes væk, især inden lillebror kom. Men så har hun været syg og jeg lidt flad og havde ondt, så det blev hele tiden udskydt. Jeg begyndt så her i starten af januar at stille den på puslebordet og hun fik den HVIS hun vågnede om natten, det gik ok. Men så har hun været syg 1 uge med feber, så var den flaske hendes bedsteven.
Men i tirsdags fik jeg taget mig sammen, Cassandra sov og den blev fjernet og pakket væk. Hun har så ikk brugt den siden. Jeg har så sørget for at der står en kop og vand i ½ cola flaske på sofabordet til hvis hun bliver tørsti om natten. Hun har forstået det så meget nu, at hun tager koppen og flasken om morgen for at fortælle mig hun er tørsti.
Hun er begyndt at hjælpe til med at dækkebord og sætte tallerkerne på plads når vi vasker op. Det er bare så sødt.
Jeg håber I alle får en super weekend. Jeg skal nemlig være alene hjemme med Cassandra, da Jacob tager til Vordingborg i dag for at hjælpe med at skovle sne og til barnedåb i morgen og kommer hjem søndag. Men jeg tager til mor søndag og kommer først hjem mandag, men Jacob kommer så til mor mandag.

Anmeld