Sutteflaske stop.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

832 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

lion

Cassandra har til aften-/nattid haft en sutteflaske med vand i.

Cassandra er 18 mdr på onsdag og vi havde længe herhjemme snakket om at den sutteflaske skulle pakkes væk, især inden lillebror kom. Men så har hun været syg og jeg lidt flad og havde ondt, så det blev hele tiden udskydt. Jeg begyndt så her i starten af januar at stille den på puslebordet og hun fik den HVIS hun vågnede om natten, det gik ok. Men så har hun været syg 1 uge med feber, så var den flaske hendes bedsteven.

Men i tirsdags fik jeg taget mig sammen, Cassandra sov og den blev fjernet og pakket væk. Hun har så ikk brugt den siden. Jeg har så sørget for at der står en kop og vand i ½ cola flaske på sofabordet til hvis hun bliver tørsti om natten. Hun har forstået det så meget nu, at hun tager koppen og flasken om morgen for at fortælle mig hun er tørsti.

Hun er begyndt at hjælpe til med at dækkebord og sætte tallerkerne på plads når vi vasker op. Det er bare så sødt.

Jeg håber I alle får en super weekend. Jeg skal nemlig være alene hjemme med Cassandra, da Jacob tager til Vordingborg i dag for at hjælpe med at skovle sne og til barnedåb i morgen og kommer hjem søndag. Men jeg tager til mor søndag og kommer først hjem mandag, men Jacob kommer så til mor mandag. Ticker id: HaLd Ticker id: L10o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

TbCp

lion skriver:

Cassandra er 18 mdr på onsdag og vi havde længe herhjemme snakket om at den sutteflaske skulle pakkes væk, især inden lillebror kom. Men så har hun været syg og jeg lidt flad og havde ondt, så det blev hele tiden udskydt. Jeg begyndt så her i starten af januar at stille den på puslebordet og hun fik den HVIS hun vågnede om natten, det gik ok. Men så har hun været syg 1 uge med feber, så var den flaske hendes bedsteven.

Men i tirsdags fik jeg taget mig sammen, Cassandra sov og den blev fjernet og pakket væk. Hun har så ikk brugt den siden. Jeg har så sørget for at der står en kop og vand i ½ cola flaske på sofabordet til hvis hun bliver tørsti om natten. Hun har forstået det så meget nu, at hun tager koppen og flasken om morgen for at fortælle mig hun er tørsti.

Hun er begyndt at hjælpe til med at dækkebord og sætte tallerkerne på plads når vi vasker op. Det er bare så sødt.

Jeg håber I alle får en super weekend. Jeg skal nemlig være alene hjemme med Cassandra, da Jacob tager til Vordingborg i dag for at hjælpe med at skovle sne og til barnedåb i morgen og kommer hjem søndag. Men jeg tager til mor søndag og kommer først hjem mandag, men Jacob kommer så til mor mandag. Ticker id: HaLd Ticker id: L10o

Ja det er nok en rigtig god ide at sutteflasken er væk inden i får en baby i huset og nu har hun jo også en alder hvor hun ikke behøver den længere. Men jeg kan godt huske hvordan det var at skulle af med den, det var især svært hvis de så blev syge...
Men det lyder jo til at det er gået helt fint  

TINA 

Anmeld

30. januar 2010

lion

Mange tak, det går SUPER fint lige nu. (7-9-13) hun har endnu ikk grædt efter den.

Ja det ville være dejligt hun var flaske fri inden han skal ha en.

Super fed smiley

Anmeld

30. januar 2010

Vingummien

lion skriver:

Faktisk lidt vildt det er gået så godt for hun har altid været meget glad for den flaske

Håber det bliver en god barnedåb, kunne se på facebook at nogle havde bedt ham om at finde en barnepige til imorgen

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

30. januar 2010

lion

Ja den har været hendes bedste ven.

Barnepige????? Det må jeg lige læse.

Hvad skal vi med en barnepige, når jeg bliver hjemme med hende...

Anmeld

30. januar 2010

lion

Det er bare min fætter der gerne vil ha at Jacob kom til hans datters barnedåb. Men Jacob er jo i Vordingborg nu. Jeg havde bare ikk eden største lyst efter at Cassandra har været hjemme siden sidste onsdag og været mor syg.

Anmeld

30. januar 2010

anna-jonas

Dygtige Cassandra-pige.................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.