Graviditet???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Skytten0111

Hej alle.

det er længe siden at jeg sidst har skrevet her inde pga en sa.. men nu har jeg brug for lidt hjælp fra jer tøser..

Jeg har købt nogle g-tests fra nettet som allerede kunne måle hcg i urinen fra 10.. - Normale tests kan hvis først fra 20??

men jeg testede her til morgen og den er svag positiv??

Skal jeg regne med den, selvom den kan måle så lav hcg, eller skal jeg købe mig nogle andre tests?

Det er et stort ønske fra mig og min mands side.. så ...

Knus fra den håbefulde skytte..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Skytten0111 skriver:

Hej alle.

det er længe siden at jeg sidst har skrevet her inde pga en sa.. men nu har jeg brug for lidt hjælp fra jer tøser..

Jeg har købt nogle g-tests fra nettet som allerede kunne måle hcg i urinen fra 10.. - Normale tests kan hvis først fra 20??

men jeg testede her til morgen og den er svag positiv??

Skal jeg regne med den, selvom den kan måle så lav hcg, eller skal jeg købe mig nogle andre tests?

Det er et stort ønske fra mig og min mands side.. så ...

Knus fra den håbefulde skytte..

Hej

Man kan ikke teste positiv, hvis den er negativ, men man kan teste negativ, hvis den er positiv..Så ...

TILLYKKE MED SPIREN

Anmeld

30. januar 2010

mathildemb

Jeg tror også den er god nok, men jeg ville tage en ny test imorgen eller om et par dage for at være sikker. Mine tests viste også kun meget svagt positiv de første dage, men den var der.

Krydser fingre!!

Anmeld

30. januar 2010

Skytten0111

åhh jeg håber da så inderligt at det sandt..

Men hvordan kan man stoppe med at bekymre sig hele tiden, om man klare en graviditet eller om den ender i en sa igen??

Anmeld

30. januar 2010

Skytten0111

det er dejligt at i svare så hurtigt.. og med så positive svar.. men jeg vil i hvert fald teste igen om et par dage, og måske lige købe en anden type test også...

Anmeld

30. januar 2010

businesstigger

Jeg har selv brugt nogle der kunne måle ned til 10 da jeg ikke udskiller mange hormoner i urinen. Jeg testede negativ flere gange omkring 1. udeblevne mens dag men i går hvor jeg var 1 uge over tid kom der en svag skyggestreg. Og en streg er en streg. Fik det bekræftet med endnu en test hos lægen. Så stort tillykke!

Anmeld

30. januar 2010

Skytten0111

Kunne din læge allerede se det samme dag?

Jeg har også før hørt at en negativ ikke kan vise positiv... Så den er god nok?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.