Smerte i underlivet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Jeg havde her igår og i forgårs kunne teste positiv ÆL test..
Så idag til aftensmadstid fik jeg smerter i underlivet nogle gange som om det gjorde mere ondt i venstre side..

Hvad kan det være?

** ** ** ** MaleneS ** ** ** **

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

Sujan

Det er ÆL

Anmeld

30. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Har også haft en del rødlig/lyserød udflåd idag er det normalt, og e det stadig ÆL? :)

Anmeld

30. januar 2010

FrkLarsen

MaleneS skriver:

Har også haft en del rødlig/lyserød udflåd idag er det normalt, og e det stadig ÆL?

Du må se tiden an 

Anmeld

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Hvad kan det ellers være har haft det der udflåds nået i to dage nu, men nu er det blevet brunligt..?

Anmeld

31. januar 2010

otlitrom

Brunligt udflåd er gammelt blod... Det kan være fra sidste mens. Men jeg ved ikke helt hvorfor det kommer under ÆL.. Nogen har øget udflåd under ÆL, men brunt.. hmm.. det har jeg ikke noget bud på!

Der er nok nogen af de kloge kvinder herinde der kan svare bedre end jeg

Anmeld

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Jeg har også haft det brunlige udflåd for 14 dage side ca der var det der i 3 dage..

Men jeg har haft ÆL??

Anmeld

31. januar 2010

FrkT

Jeg tror helt sikkert at du havde din ÆL i forgårs (altså den 29.). På ÆL-testene står der jo at man kan teste positiv i op til 48 timer før ÆL sker, så jeg tror din første positive ÆL test ca. har været 48 timer før ÆL, og nummer 2 var så 24 timer før (også derfor den var endnu mere positiv).

Mht. brunligt udflåd så kan jeg tydeligt huske (underligt nok, da det er mange år siden efterhånden), at vores sundhedsplejerske i skolen fortalte, at nogle piger har meget udflåd generelt, nogle har lidt, nogle har mælkehvidt, nogle har gennemsigtigt og nogle har BRUNT, og det kan godt ændre sig. Så brunligt udflåd skulle altså være helt normalt - og når du skriver du også havde det for to uger siden, så tror jeg helt sikkert at du er en af dem der har brunligt udflåd - eller i hvert fald har det nogle gange.

T hi ld e s o hå be r h un me ge t s na rt få r b es øg af

Anmeld

31. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

Okay mange tak..

Men bare jeg har haft ÆL så er jeg glad..

Anmeld

31. januar 2010

FrkT

MaleneS skriver:

Okay mange tak..

Men bare jeg har haft ÆL så er jeg glad..

Det er jeg sikker på du har haft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.