en mormors dagdrømmeri på en fredag aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

oo

her til aften skrev jeg til min mor, at vi regnede stærkt med at bruge hendes donation til at bryde alle rekorder og lave 12 superæg i første forsøg. få lagt eet tilbage og blive gravid med det samme og have 11 gode i fryseren.

hertil svarede hun:

"jeg håber bare på en. eller måske to. ja tre så kan de nå om juletræet. på den anden side 4 er sådan et godt antal"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

otlitrom

Der er vist en der glæder sig til at blive mormor Hun virker altså mægtig sød, din mor!

Og jeg krydser med hende , Men så er Mallan, Fallan og Pøllan jo ikke nok. Hvad med Døllan? (Lidt ligesom ham hot stuff fra Blæver Bjerget)

Anmeld

29. januar 2010

BOBS

Tjuhl skriver:

her til aften skrev jeg til min mor, at vi regnede stærkt med at bruge hendes donation til at bryde alle rekorder og lave 12 superæg i første forsøg. få lagt eet tilbage og blive gravid med det samme og have 11 gode i fryseren.

hertil svarede hun:

"jeg håber bare på en. eller måske to. ja tre så kan de nå om juletræet. på den anden side 4 er sådan et godt antal"

Baby  Baby  Baby  Baby  Baby nåhhh det var sødt de er helt sikkert på vej til mormor  Baby 

Anmeld

29. januar 2010

oo

kitty skriver:

Der er vist en der glæder sig til at blive mormor Hun virker altså mægtig sød, din mor!

Og jeg krydser med hende , Men så er Mallan, Fallan og Pøllan jo ikke nok. Hvad med Døllan? (Lidt ligesom ham hot stuff fra Blæver Bjerget)

Søren har lige lavet en anerkendene lyd til navnet Døllan, så det blir vist det

han har en ny elev i sin klasse der hed Callan, så han kom hjem og var ved at omkomme af grin

men alle drømmer vist at vi får piger, så det kan man jo håbe på

Anmeld

29. januar 2010

otlitrom

Søren har lige lavet en anerkendene lyd til navnet Døllan, så det blir vist det

han har en ny elev i sin klasse der hed Callan, så han kom hjem og var ved at omkomme af grin

men alle drømmer vist at vi får piger, så det kan man jo håbe på

Jeg sidder også og griner lidt af det må jeg erkende. "Hva så Callan, Skal du med ned på hjørnet og ha' en fredagspils?"... Det svinger lissom ik Han lyder nærmere som en der drikker Cointreau af flasken

Søde Tjuhl, Jeg håber I får piger!

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe, min kammerat vil så gerne at vi kalder vores søn Metallan

Og hvad er der galt med at drikke Contreau af flasken?

Anmeld

29. januar 2010

oo

Rosa skriver:

Hehe, min kammerat vil så gerne at vi kalder vores søn Metallan

Og hvad er der galt med at drikke Contreau af flasken?

oooh! ja, det er sørme også godt...æh

Anmeld

29. januar 2010

otlitrom

Ingenting.. Jeg har bare aldrig ku li det stads

Og kan godt forstå at Metallan måtte vige pladsen!

Anmeld

30. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

hertil svarede hun:

Hehehe

Men så tag da lige 4 på en gang det skulle jo være piece of cake at holde styr på 

TINA 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.