2 børn dræbt ved køge :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

LRJ

Har li læst på teksttv at to børn på 9 og 13 år er blevet drabt her i eftermiddags, og politiet mener det deres far der har gjort det , Og faren efterfølgende prøvede at begå selvmord, fordi han var hårdt kvæstet, Det var moderen der fandt dem

Stakkels Dame tænk at komme hjem til sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2010

LRJ

puha :s

nu er faren blev fængslet for det

sys simpelthen det er forfærdeligt 

Hva er det da for et land vi lever i ?!

Anmeld

30. januar 2010

Pia.

Det er så frygteligt... Jeg læste det godt - stakkels den familie der står tilbage... gad vide hvad der får en far til at gøre den slags ting.. - Noget har i hvert fadl ødelagt og såret ham meget...

Stakkels stakkels børn, der måtte lide denne skæbne..

Knus Pia.

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Åhh det er bare så forfærdeligt. min veninde kender dem personligt så synes det kom lidt tæt på selv om jeg ikke selv kender dem. 

Og ja hvad fik faren til at gøre det en ganske alm familie.

R.I.P

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

30. januar 2010

LRJ

Pia. skriver:

Det er så frygteligt... Jeg læste det godt - stakkels den familie der står tilbage... gad vide hvad der får en far til at gøre den slags ting.. - Noget har i hvert fadl ødelagt og såret ham meget...

Stakkels stakkels børn, der måtte lide denne skæbne..

Knus Pia.

Ja, Jeg kan ikk se nogen grund til at gøre sådan noget

Men Sys simpelthen det er så synd for moren, Og alt det andet familie

er så chokeret over det.

Anmeld

30. januar 2010

LRJ

DianaMoar skriver:

Åhh det er bare så forfærdeligt. min veninde kender dem personligt så synes det kom lidt tæt på selv om jeg ikke selv kender dem. 

R.I.P

Ej Jeg er bare chokeret og jeg kender dem ikk, Så kan slet ikk forholde mig til hvor chokeret du/din veninde er blevet

Ja ved det heller ikk

R.I.P

Anmeld

30. januar 2010

Pia.

DianaMoar skriver:

R.I.P

Var der ikke sket et eller andet Diana - der må da være noget der får en mand til at gøre den slags ting... Puha...

Mon konen havde fundet en anden eller noget har såret ham så meget at han ikke så anden udvej... ufff det er stygt...

Anmeld

30. januar 2010

Diana...

Pia. skriver:

Var der ikke sket et eller andet Diana - der må da være noget der får en mand til at gøre den slags ting... Puha...

Mon konen havde fundet en anden eller noget har såret ham så meget at han ikke så anden udvej... ufff det er stygt...

Jeg ved det faktisk ikke jeg ved kun at de var bleve skilt men det ved alle jo det står jo i aviserne. 

Men det har jo sikkert været noget der hen af. Men bare ikke til at forstå når man selv lige kikker på sit barn jamen det ligger så lagt fra en at man kan slå sine egne kære ihjel. men det kommer han jo os til at skulle lide med resten af livet nu da det ikke lykkes at begå selvmord. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.