Stofbleer i VS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

lsvendsen

Hej hej...

Jeg overvejer at investere i stofbleer til det lille myr der snart skal ankomme, men nu er jeg kommet til at tænke på om daginstutionerne altså vuggestuer og dagplejer har nogen regler på dette område, er der nogen der har oplevet at dagtilbudet ikke vil have at man bruger stofbleer??

Hvordan er det ellers med bleer skal man selv medbringe bleer uanset om man bruger DP eller VS??

Er der nogen der kan hjælpe en snart nybagt mor??

Hilsen Line 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

kiroo

lsvendsen skriver:

Hej hej...

Jeg overvejer at investere i stofbleer til det lille myr der snart skal ankomme, men nu er jeg kommet til at tænke på om daginstutionerne altså vuggestuer og dagplejer har nogen regler på dette område, er der nogen der har oplevet at dagtilbudet ikke vil have at man bruger stofbleer??

Hvordan er det ellers med bleer skal man selv medbringe bleer uanset om man bruger DP eller VS??

Er der nogen der kan hjælpe en snart nybagt mor??

Hilsen Line 36+4

så vidt jeg ved skal du selv have stof bleer med hvisdu vælger dem.. det plejer at være sådan hvis ikke du ville bruge deres bleer skal man selv have med.

Lilypie - (yd2t)

Lilypie - (m4bx)

Anmeld

29. januar 2010

LinLin

Jeg skulle selv have bleer med i DP - i VS/BHV skal man ikke (bor i Århus - ved ikke om der er forskel på kommunerne)

Mht. stofbleer i VS - pas! Arbejder i VS, men har ikke været ude for den "problematik"...

Anmeld

29. januar 2010

Valle81

Hejsa,

Har været dagplejer, og der skal du selv have bleer med. Ved faktisk ikke hvad politikken er omkring stofbleer i dagpleje, har aldrig selv passet en der brugte der, eller haft kollegaer der har, så må melde pas.

Vuggstue ved jeg det ikke........

Men der er ikke andet for end at ringe til måske pladsanvisningen og spørge om det:0)

Christina

Anmeld

29. januar 2010

Mumto3

prøv at spørg inde på slyngebarn.dk der er masser der bruger stofbleer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.