Celina er MEGET iagttagende. Hun kan sidde helt PAF og bare kiiigge 
Hendes arme hvirvler rundt, når hun bliver begejstret. Og hun griner gerne, hvis nogle fjoller. Og hvis f.eks. Bianca kommer med et højt hvin, så besvarer Celina det gerne.
Hvis Celina leger med en ting, som er spændende, så HYLER hun, hvis denne ting bliver hevet fra hende.
Ellers er hun bare en glad lille pige, som synes at sjove voksne er herlige, og alle børn er interessante.
Bianca KAN være genert. Det er stadig mærkeligt for mig at se hende sådan, for det sker ikke så tit. Men nogle gange, når vi kommer ud blandt nye, så bliver hun faktisk genert og lidt mor-søgende.....indtil hun (ret hurtigt) begynder at tø op og få mod på at bevæge sig og og snakke.
Hun ser som regel tingene og personerne lidt an.
Men hun er blevet meget mere åben og god til at tage initiativ til at lege.
Hun KAN være en rappenskalde, men det tror jeg mest kun er i private sammenhænge.
Jeg har oplevet hende førhen som meget tilbageholdende og forsigtig. Hvis andre børn var for voldsomme eller tog noget fra hende, så trillede der bare en tåre på hendes kind uden hun skreg op .....det var ret synd, at hendes grænser tit kunne overskrides, uden hun fik sagt fra. Men det er hun blevet meget bedre til ....hun vurderer nok lige, hvad det er for et barn (hvis det er en STOR en, hvor kampen er tabt på forhånd, så trisser hun nok bare videre), og så er jeg ret sikker på, at hun ville protestere den dag idag, hvis nogen tog en ting som hun havde først.
Hun er en super glad pige. En smule observerende, men ALT for nysgerrig til at holde sig tilbage ret længe 
Anmeld