Hvordan er jeres unger sammen med andre børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

TbCp

Ja nu skal vi jo snart mødes og jeg glæder mig helt vildt. Så kom jeg sådan til at tænke på at nu har vi set alle de dejlige billeder af ungerne, men derfra og så til at opleve dem irl er der jo lang vej.

Så hvordan er jeres unger når i er ude? Og hvordan er de med andre børn?

Liva vil stort set ikke snakke med andre voksne den første lange tid vi er ude. Selv når min veninde har skulle passe hende vil hun bare slet ikke snakke med eller kigge på min veninde de første par timer.

Hun elsker til gengæld andre børn men kan godt være lidt voldsom og så er hun desværre i en periode hvor hun kan finde på at skubbe... det er drøntræls og hun gør det ved dagplejebørnene om morgenen herhjemme, og de er jo alle 4 mindre end hende selv. 
Men udover det er det bare fantastisk når der er andre børn, de helt små babyer elsker hun og vil så gerne ae dem men tør næsten ikke røre ved dem Og de ældre børn er jo bare sjove at være sammen med

TINA 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Ja nu skal vi jo snart mødes og jeg glæder mig helt vildt. Så kom jeg sådan til at tænke på at nu har vi set alle de dejlige billeder af ungerne, men derfra og så til at opleve dem irl er der jo lang vej.

Så hvordan er jeres unger når i er ude? Og hvordan er de med andre børn?

Liva vil stort set ikke snakke med andre voksne den første lange tid vi er ude. Selv når min veninde har skulle passe hende vil hun bare slet ikke snakke med eller kigge på min veninde de første par timer.

Hun elsker til gengæld andre børn men kan godt være lidt voldsom og så er hun desværre i en periode hvor hun kan finde på at skubbe... det er drøntræls og hun gør det ved dagplejebørnene om morgenen herhjemme, og de er jo alle 4 mindre end hende selv. 
Men udover det er det bare fantastisk når der er andre børn, de helt små babyer elsker hun og vil så gerne ae dem men tør næsten ikke røre ved dem Og de ældre børn er jo bare sjove at være sammen med

TINA 

Puha den er svært, Emil kan være vidt forskellig nogle gange.

Men for det mest er han stille og rolig og leger, men han er ikke rolig i munden, han har en stor kæft og har tit fået andre børn til at græde fordi de får et chok, Bla. Oliver og Niklas Emil herfra Han råber op og kommer med høje toner som godt kan virke overvældende hehe

Når han leger plejer han at være den stile der sidder pænt og leger, men efter han er begyndt at gå er der selvfølgelig mere gang i den, og hvis en vil tage hans legetøj så kan han godt blive rigitg gal hvis han rigtig hyggede med det.

Og så vil han så gerne kramme andre børn, men virker voldsom på nogle da det jo ikke er et løs kram han giver, han nærmest hægter sig fast på dem

Susanne og Emil 02-08-2008

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Puha den er svært, Emil kan være vidt forskellig nogle gange.

Men for det mest er han stille og rolig og leger, men han er ikke rolig i munden, han har en stor kæft og har tit fået andre børn til at græde fordi de får et chok, Bla. Oliver og Niklas Emil herfra Han råber op og kommer med høje toner som godt kan virke overvældende hehe

Når han leger plejer han at være den stile der sidder pænt og leger, men efter han er begyndt at gå er der selvfølgelig mere gang i den, og hvis en vil tage hans legetøj så kan han godt blive rigitg gal hvis han rigtig hyggede med det.

Og så vil han så gerne kramme andre børn, men virker voldsom på nogle da det jo ikke er et løs kram han giver, han nærmest hægter sig fast på dem

Hehe det med knuseriet... sådan er min nevø også, han er 1/2 år ældre end Liva og vil så gerne give hende knus og Liva bliver så irriteret på ham for hun vil bare lege

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hehe det med knuseriet... sådan er min nevø også, han er 1/2 år ældre end Liva og vil så gerne give hende knus og Liva bliver så irriteret på ham for hun vil bare lege

TINA 

Ja og man bliver helt ked af det på deres vegne for er jo bare af kærlighed de gør det.

Naia kan blive helt frustreret over det, glemmer aldrig her i weekenden hvor han gjorde det og hun så siger til mig: Gider altså ikke have ham

Kunne ikke lade være at grine

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ja og man bliver helt ked af det på deres vegne for er jo bare af kærlighed de gør det.

Naia kan blive helt frustreret over det, glemmer aldrig her i weekenden hvor han gjorde det og hun så siger til mig: Gider altså ikke have ham

Kunne ikke lade være at grine

Hahaha

Men han skal da nok blive populær blandt pigerne når han bliver lidt ældre  

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Vingummien

TbCp skriver:

Hahaha

Men han skal da nok blive populær blandt pigerne når han bliver lidt ældre  

TINA 

Ja det håber jeg. Lige nu bider de ham, ikke god start

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

suanne85 skriver:

Ja det håber jeg. Lige nu bider de ham, ikke god start

hihihi 

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

JustAnotherName

Celina er MEGET iagttagende. Hun kan sidde helt PAF og bare kiiigge 

Hendes arme hvirvler rundt, når hun bliver begejstret. Og hun griner gerne, hvis nogle fjoller. Og hvis f.eks. Bianca kommer med et højt hvin, så besvarer Celina det gerne.
Hvis Celina leger med en ting, som er spændende, så HYLER hun, hvis denne ting bliver hevet fra hende.

Ellers er hun bare en glad lille pige, som synes at sjove voksne er herlige, og alle børn er interessante.

Bianca KAN være genert. Det er stadig mærkeligt for mig at se hende sådan, for det sker ikke så tit. Men nogle gange, når vi kommer ud blandt nye, så bliver hun faktisk genert og lidt mor-søgende.....indtil hun (ret hurtigt) begynder at tø op og få mod på at bevæge sig og og snakke.
Hun ser som regel tingene og personerne lidt an.
Men hun er blevet meget mere åben og god til at tage initiativ til at lege.

Hun KAN være en rappenskalde, men det tror jeg mest kun er i private sammenhænge.
Jeg har oplevet hende førhen som meget tilbageholdende og forsigtig. Hvis andre børn var for voldsomme eller tog noget fra hende, så trillede der bare en tåre på hendes kind uden hun skreg op .....det var ret synd, at hendes grænser tit kunne overskrides, uden hun fik sagt fra. Men det er hun blevet meget bedre til ....hun vurderer nok lige, hvad det er for et barn (hvis det er en STOR en, hvor kampen er tabt på forhånd, så trisser hun nok bare videre), og så er jeg ret sikker på, at hun ville protestere den dag idag, hvis nogen tog en ting som hun havde først.

Hun er en super glad pige. En smule observerende, men ALT for nysgerrig til at holde sig tilbage ret længe 

Anmeld

29. januar 2010

anna-jonas

Ida er en lille mild pige, der ikke gør meget væsen af sig. Hun er dog begyndt at skrappe op, hvis Anna tager noget fra hende...............og det er godt. Hun bliver utryg i fremmede omgivelser, og vil helst sidde helt tæt med mig, indtil hun lige har "set" stedet og menneskerne an. Hun kan godt blive MEGET ked af det, hvis der larmes meget............ Altså hvis der en mange nye stemmer, og en masse bevægelser, som hun ikke lige kan identificere. Så jeg er spændt på hvordan det kommer til at gå. Ellers er hun ret glad..............og hun synes børn er spændende.

Anna..................Tjaaaa.............hvad skal jeg sige, andet end at hende bli'r jeg aldrig bekymret for. Hun er skide god socialt, hun snakker, synger, danser og griner i et væk. Hun er hjælpsom......................men kan godt starte ud, med at være lidt genert. Det varer meget sjældent mere end 5 min. For hun er også drøn nysgerrig, og så er hun ret regelret.................herhjemme kalder vi hende sheriffen.

Håber at i kan genkende mine piger, i mine beskrivelser.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.