Jeg blir så glad :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Når jeg kigger i kagegalleriet. Jeg syntes det er så fantastisk, at vi laver noget fælles, på tværs af hele landet. at vi hjælper hinanden til at lave smukke, lækre, cool kager.

Skønt!! 

- Jeg er jo så igang med min fars kager. Jeg har besluttet at min fars kage bliver lidt større, så han også har kage til resten af weekenden også laver jeg 7 små portionskager NU har jeg fået sms-spørgeskema tilbage fra min fætter og farmor og farfar, hvad de helst vil have

Så når der har været x factor, så skal jeg lige samle kagerne også pynter jeg dem i morgen. Min fars bliver et flag og de små bliver hvide med en blomst på. tror jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

TbCp

Jamen det er jo også en fantastisk hobby

Man bliver jo grebet af det og jeg tager mig selv i at tænke "er der ikke snart en lejlighed til at kunne lave en kage"

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Jeg ved præcis hvad du mener. Jeg har bagt og bagt hele dagen til min mors 50års fest i morgen - der kommer 70-80 mennesker og jeg har forberedt alt til 2 MMF-kager med hhv tobleronecreme/hindbærmousse og skildpaddecreme/skovbærmousse som DK kommer og hjælper mig med at pynte i morgen (den snut) i hvidt og lilla (festens temafarve) og så har jeg kandiseret gule rosenblade til de 50 banancupcakes eg lige er blevet færdig med som vi også skal dekorere i morgen med lilla icing.

Tuusind tak for hjælp og inspiration!!!

Kh

Rosa

Anmeld

29. januar 2010

Rosa skriver:

Jeg ved præcis hvad du mener. Jeg har bagt og bagt hele dagen til min mors 50års fest i morgen - der kommer 70-80 mennesker og jeg har forberedt alt til 2 MMF-kager med hhv tobleronecreme/hindbærmousse og skildpaddecreme/skovbærmousse som DK kommer og hjælper mig med at pynte i morgen (den snut) i hvidt og lilla (festens temafarve) og så har jeg kandiseret gule rosenblade til de 50 banancupcakes eg lige er blevet færdig med som vi også skal dekorere i morgen med lilla icing.

Kh

Rosa

Holde da op... Glæder mig til at se billeder!!

Stine 26+2

Anmeld

29. januar 2010

mathildemb

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Altså hvad er MMF kager??? Nu er jeg efterhånden stødt på det begreb en del gange herinde.

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

mathildemb skriver:

Altså hvad er MMF kager??? Nu er jeg efterhånden stødt på det begreb en del gange herinde.

Altså de der kager vi har i kagegalleriet Det er alle muuuulige slags kager, som man dækker med mmf (sådan noget stads, der opfører sig lidt som modelervoks) også kan man lave alle mulige figurer og sager det er kanon! Og skægt.

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Tilmeldt skriver:

Holde da op... Glæder mig til at se billeder!!

Stine 26+2

Jeg lover at lægge nogle ud - hvis jeg altså vil stå ved dem når de er færdige

Anmeld

29. januar 2010

mathildemb

Zafir skriver:

Altså de der kager vi har i kagegalleriet Det er alle muuuulige slags kager, som man dækker med mmf (sådan noget stads, der opfører sig lidt som modelervoks) også kan man lave alle mulige figurer og sager det er kanon! Og skægt.

Hmmm...har siddet og ledt, men kan desværre ikke finde kagegalleriet. Lyder ellers spændende.

Anmeld

29. januar 2010

mathildemb

Nu har jeg fundet det:-)

Anmeld

29. januar 2010

Mimbi

det der "stads" som i pynter kagerne med er det noget i laver selv eller er det noget i køber og så former ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.