Graviditetsteste fra Brugsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.901 visninger
9 svar
1 synes godt om
29. januar 2010

Pocha

Er der nogen der har erfaring med graviditetsteste fra Brugsen?? Her tænker jeg mest på om der er nogen der har testet falsk positiv..

Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

oo

er det ValMed testene som man også kan købe i netto, føtex og rema 1000?

Anmeld

29. januar 2010

Livas mor

Ikke lige brugsen, men Netto

Jeg testede son billedet illustrerer 4 gange (bare for at være sikker) og de var altså korrekte, for lille Liva kom da 8 måneder senere

Knus Rikke..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2010

Ranarupta

Af "billig"-teste kender jeg kun Nettos og de er helt fine. Apotekets er dyrere og er lige så meget til at stole på i mine øjne.

/Karina 19+6

Anmeld

29. januar 2010

BinaMor

brugsens var de tydligste ved mig ud af (alt for mange) teste

Anmeld

29. januar 2010

Jeg brugte de billigste af de billigste strimmel-test fra nettet, til 5kr. stk. ca!  Det viste sig så at det også var sådan nogle min egen læge brugte!

Så du behøver ik gå på apoteket og købe det dyreste af det dyreste!

Stine 26+2

Anmeld

30. januar 2010

Pocha

Tjuhl skriver:

er det ValMed testene som man også kan købe i netto, føtex og rema 1000?

Nej det var det ikke, de hedder bare noget med gravid nu.

I dag har jeg så taget sådan en Valmed fra Netto, og efter ca. 10 min kom der en meget svag streg, men er også kun på dag 25 i cyklus. Min normale cyklus er 24 dage.

Rikke

Anmeld

30. januar 2010

Glad for dig

Ja jeg har brugt både fra brugsen og føtex.. Tror dog ikke der er nogen forskel.

Anmeld

19. april 2014

mm345

Tusind tak for det gode råd  Det var lige det jeg havde brug for  Men kan man andre steder end i Netto? For har ikke hørt om man kan andre steder selvom at det nok ville være fedt med et sted tættere på hvor man bor.

Anmeld

19. april 2014

Christine

Pocha skriver:

Er der nogen der har erfaring med graviditetsteste fra Brugsen?? Her tænker jeg mest på om der er nogen der har testet falsk positiv..

Rikke

Jeg hader Valmed fordi jeg i min tid som kommende mor har været udsat for to pakker hvoraf den ene af to tests i en pakke var i stykker og dermed ubrugelig. Det føltes lidt som penge ud ad vinduet. Synes også jeg skulle vente flere dage før de viste positivt.

Jeg vil altid anbefale clear blue digital, men jeg synes ofte jeg ser folk skrive positivt om Valmed herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.