NEJ JEG ER BARE SÅ GAL..kan nogle ikke få mig ned igen.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. maj 2008

H+S Skjolgborg.

Som nogle måske har læse tog jeg jo den beslutningen for min datter af hun ikke fast mere skulle være hos sin farmor fra søndag til onsdag da jeg syntes hun er så stor nu og der skal være mere fast rammer og ikke for mange rammer..Men hende far har ikke selv komme med en løsningen eller ville rigtigt snakke om det.så hva gør man som mor ja jeg meld ud det der stoppe nu med farmor ikke af hun ikke må komme til hende sov osv ikke det mend syntes ikke det skulle være på den måde som det er nu..så han fik hende første i onsdags hvor det elelr har hedde søndag til søndag i ulige uge hos farmor også hos ham onsdag..Jeg meld også ud hvis han ikke ville det måtte han jo bare komme med nået ellers måtte han jo gå i statsamte...

Nu stå jeg så her i dag og Jeg får ikke min datter.
Som jeg ellers skulle...
Jeg ringe til ham her 19.45 fordi han ikke sms tilbage eller var komme og han sagde han ville komme med hende i dag forleden da vi sms..
Det han så sagde var jeg har beslutte og lave uge om så du kan hente hende onsdag i vuggestuen.
Jeg sagde det der det blever syndt for dig selv og jeg forstå ikke vi ikke kan snakke sammen og jeg er komme med to løsninger men ingen af dem kan du gå med til eller svar på eller kommer med en anden løsningen ikke nok med det skal hun til ørelæge på tirsdag men det kommer hun ikke.Han sprugt mig ingang om tiden og sagde bare syndt du kan hente hende tirsdag..
Er godt nok gal lige nu men jeg må bare ringe til advokaten osv tirsdag og hente hende onsdag..

henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2008

Doktor Doolittle

ØV jeg forstår godt du er gal 8(>( Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal sige, jeg syntes jo dine forslag var rimelige og til at forstå :'( (H)(H)(H) og så lige et (H) mere fra Tina

Anmeld

11. maj 2008

H+S Skjolgborg.

takker søde.. nu må vi bare den tunge vej.. Men alle jeg snakke med giver mig da medhold.. og snakke med mødregruppen den man kan fine her på nette og ringe til..og de siger det samme.. dog er jeg lidt :'( og >( over han ikke kan se jeg vil vores datters det bedste og mener han kun tænker på sig selv og hans behov når han gør det der..

Anmeld

11. maj 2008

xxx

Puh ha Henriette, kan godt forstå at du er gal, har I fælles forældremyndighed?
For så blir det jo nok lidt sværere end som så.
Og så alligevel for det har jo også noget med bopælsadressen at gøre vel, jeg håber du har allieret dig med en rigtig god advokat, og pøj pøj med det.
Skriv da endelig igen og fortæl hvordan det går.

(H) Christina.

Anmeld

11. maj 2008

H+S Skjolgborg.

hej christina..
Vi har fælles... lidt øvøv.
1 vi har væet sammen i 2½ år men ikke boede sammen.
2 min datter har altid haft adresse hos mit.dog kort boede hun hos sin farmor da jeg gik ned med strees,dep og angst.hvor sygehuse mener meget af det var pga hendes far/hans skyld..får kopi af hele min jounal + en udtales her den 22 da jeg der blever afslutte og hun har endeli ikke set grund til jeg gik hos hende de sidste 7-8 mdr pga jeg bare er vendt 180 g og er bleve mega stræk osv osv....
Dog har jeg de her 9 mdr sagt oki til hun var de dag hos farmor så hos sin fra men siden jan har jeg syntes min datter er bleve mere og mere ked når jeg skulle aflever hende hun begyndt af bide i vuggestuen.hun fik underlig sove mad rammer her mange ting som endelig spiller ind..
Vi ringer tirsdag morgen til min kæreste advokat. min kæreste siger hvis han ikke selv kan havde hende den uge så har jeg ret til af sige hun skal være her de andre dag og ikke havde alle de rammer mere osv...
nu må vi se hva der sker...
tak for dit brev søde...
knussss

Anmeld

11. maj 2008

H+S Skjolgborg.

til christina..
p,s min datter har altid haft adresse hos mig også de 5 mdr ca hos farmor havde hun adresse hos mig selv om han prøve hendes far jeg skulle give hans mor den... men nej nej gjore jeg pyha ikkeeeee...
skulle derstå..
knusss igen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.