endelig svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

anneR

for en uge siden var jeg til NF, og fik kedeligt nyt. Så har fået lavet en moderkage prøve. Og svaret er endelig kommet, jeg gemmer på en en lille perfekt pige. Så nu kan det kun blive en fantastisk weekend, med masser af glade mennesker til min søns fødselsdag.

ville bare ligge dele det med jer, det er så fedt og få et positivt svar, nu man har gået og ventet så længe.

Anne 12+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

LauraLW

TILLYKKE! Ihh hvor må det ha været svært at gå rundt med al den uvished... Men sikke en lettelse!

:-)

Anmeld

29. januar 2010

ønskebørn74

for en uge siden var jeg til NF, og fik kedeligt nyt. Så har fået lavet en moderkage prøve. Og svaret er endelig kommet, jeg gemmer på en en lille perfekt pige. Så nu kan det kun blive en fantastisk weekend, med masser af glade mennesker til min søns fødselsdag.

ville bare ligge dele det med jer, det er så fedt og få et positivt svar, nu man har gået og ventet så længe.

Anne 12+4

Dejligt at høre... Godt at alt er ok med den lille pige!!! Jeg må indrømme jeg har tænkt en del på dig!

Knus Lene

Anmeld

29. januar 2010

anneR

det er det sværeste jeg nogen sinde har prøvet, og det har været den længeste uge, der har seriøst været gang i humør svingningerne

Anmeld

29. januar 2010

Low

anneR skriver:

Anne 12+4

Tillykke ...

Hvad var det kedelige nyt da?

Anmeld

29. januar 2010

anneR

Low skriver:

Tillykke ...

Hvad var det kedelige nyt da?

dårlige tal til NF 1:82

Anmeld

29. januar 2010

Ranarupta

Ej, hvor er det dejligt! Tillykke til jer med resultatet!!

Og med den perfekte lille pige

/Karina 19+6

Anmeld

29. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh hvor er det fantastisk. Kan godt selv huske den ventetid. Det er super mega fantastisk for dig at du fik et godt svar på det.

STORT STORT TILLYKKE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.