Ad!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

MichellaMalou

Det er bare så ulækkert med min vaksemaskine, hver gang jeg har vasket tøj kommer der nærmest sådan en kloak stang og den er i hele huset og den blir bare hængene andre der har prøvet det og måske ved hvad det er ??? for det er da såå ulækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Har du renset filtret? Kør en gang rodalon igennem måske!?  Eller køb en ny!!

Stine 26+2

Anmeld

29. januar 2010

Pia.

Har du tjekket det filter der sidder nede i bunden af maskinen ? og at slangen hvor vandet skal løbe ud hænger som den skal - så vandet ikke løber tilbage...  ?

Det lyder som om der er noget der er stoppet - prøv at give den en afkalkning - de der tabeletter man kan købe til vaskemaskinen og opvaskemaskinen og så en kogevask...

Pøj pøj med den...

Knus Pia.

Anmeld

29. januar 2010

MichellaMalou

jaa har prøvet at rense filteret hehe jaa tror jeg sgu vi blir nød til for man har da vireklig ikk lyst til og vasketøj når der kommer sådan en stank i huset efter

Anmeld

29. januar 2010

MichellaMalou

Pia. skriver:

Har du tjekket det filter der sidder nede i bunden af maskinen ? og at slangen hvor vandet skal løbe ud hænger som den skal - så vandet ikke løber tilbage...  ?

Det lyder som om der er noget der er stoppet - prøv at give den en afkalkning - de der tabeletter man kan købe til vaskemaskinen og opvaskemaskinen og så en kogevask...

Pøj pøj med den...

Knus Pia.

okay jaa det kan være den er stoppet,, såå det må vi prøve,, for slangen sidder og ligger som den skal,, og renset filter har jeg os gjort

Anmeld

29. januar 2010

Pia.

frk.Quaade skriver:

okay jaa det kan være den er stoppet,, såå det må vi prøve,, for slangen sidder og ligger som den skal,, og renset filter har jeg os gjort

Så prøv lige at afkalk den og så en god kogevask - kan være den skal have et par gange - håber det lykkes for det er da ikke til at leve med.

Anmeld

29. januar 2010

Ranarupta

Det kan altså også sagtens være afløbet. Vores stinker indimellem som om der er én der har slået en kæmpe svovl-skid... 

Så prøv at tjekke dér, hvor spildvandet fra maskinen bliver ledt ud i afløbet...

/Karina

Anmeld

29. januar 2010

MichellaMalou

Pia. skriver:

Så prøv lige at afkalk den og så en god kogevask - kan være den skal have et par gange - håber det lykkes for det er da ikke til at leve med.

neej det er lige det for det er bare så ulækkert

Anmeld

29. januar 2010

MichellaMalou

Ranarupta skriver:

Det kan altså også sagtens være afløbet. Vores stinker indimellem som om der er én der har slået en kæmpe svovl-skid... 

Så prøv at tjekke dér, hvor spildvandet fra maskinen bliver ledt ud i afløbet...

/Karina

det har vi prøvet

men det kommer fra selve vaskemaskinen

Anmeld

29. januar 2010

FrkC

Ranarupta skriver:

/Karina

Det var oss min tanke :)

Vores havde problemet oss da vi lige var flyttet ind plus at toilettet nedenunder oss stank vanvittig megegt!

Der kom en "kloak-mand" og spulene, nu har vi ik "prut-lugt" i huset mere

* * * * * * C a m i l l a * * * * * *

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.