Hvornår voksede de fra lift og barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.649 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Som overskriften lyder, hvornår voksede jeres børn så fra barnevognen og barnevognsliften?

Victor var ikke mere end tre måneder da han ikke længere kunne ligge i sin lift og nu er han så lang at han ikke kan have fodtøj på hvis han skal ligge ned i sin barnevogn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Chalala85

Mikkel var knap 5 mrd da han kom ud af liften og røg direkte i barnevognen :-)

Anmeld

29. januar 2010

Sara.

Kan ikke huske med liften...

men min pige lærke på næsten to et halvt er snart for lang til hendes barnevogn (en emmaljunga big star supreme). Men det kommer vel an på liggemålet i barnevognen

Anmeld

29. januar 2010

LinLin

Mener David var 5 mdr, da vi ikke kunne bruge liften mere. Da han var 2½ år solgte jeg barnevognen; han havde ikke brugt den hele vinteren (der havde han bare sovet indendrøs) og jeg havde ikke rigtigt plads til den! Men han sov i barnevogn i DP til han var 2 3/4 år...

Anmeld

29. januar 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vores barnevogn har et liggemål på 92 cm...

Victor er lige fyldt to...

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Lift brugte jeg kun til den store og det var maks en måned, de andre røg i voksi, for jeg syntes liften var mildest talt spild af penge.

Men den mellemste var for lang til barnevognen da han blev to år og de to andre kunne snildt have været i deres til de var 3½ år...men ingen af mine har brugt barnevogn særlig længe og ikke til at sove til middag i, det gjorde de bedst hvor der var lidt plads...

Knus Eva..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Diana...

Lucas kunne os kun bruge liften i 3 måneder. Barnevognen ved jeg ikke endnu han er snart 1 år og har masse af plads endnu 

Knus Diana og Lucas 210209

Anmeld

29. januar 2010

babyMark

Mark brugte liften til han var omkring 5 mdr. Han var glad for at lille pakket godt ind i en lille tryg seng - og så var det nemt at have den med overalt.

Vi har ikke brugt en voksipose....men vil godt tro, at en lift kan føles overflødig med en voksipose...

God week-end!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.