nogen der pusler på gulvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Milka

er gået i gang med at rykke rundt på pigernes værelse for at se om jeg kan dele det lidt op ... problemet er bare at jeg har et MEGA bord som jeg bruger til at pusle på, og jeg tænker at det fylder for meget og skal væk!

kunne man pusle på gulvet måske? så have en kurv med bleer mm som man kunne tage frem. det kunne jo være vildt pladsbesparende ...

nogen der har gjort det (altså permanent)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

JustAnotherName

Vi bruger puslebord herhjemme.
Skulle jeg undvære dét, så ville jeg nok bruge sengen (bare lige slå dynerne væk og lægge et håndklæde under rumpen), tror jeg.....?!

Anmeld

29. januar 2010

oo

min søster gør det permanent og har gjort det i hvert fald siden i sommers. det er mest for at Carla kan lære, at hun snart skal helt af med bleen og pusleriet er jo ellers mægtig hyggeligt, så når det foregår på gulvet er det knap så hyggeligt. gir det mening?

ja i hvert fald, så kan man sagtens!

Anmeld

29. januar 2010

Milka

jeg elsker faktisk det store puslebord, men har ikke så meget plads. kan godt se at det ville være mindre hyggeligt på gulvet. hm, måske afprøver jeg det lige i nogle dage for at se hvordan det er. og jeg ville selvfølgelig lægge et pusleunderlag under

Anmeld

29. januar 2010

TbCp

På vores 1. sal, dvs. som regel når Liva skal i seng, så bruger jeg gulvet til at skifte ble... øh, det lød forkert.... så ligger Liva på gulvet når der skal skiftes ble
Gør det på badeværelset hvor der er gulvvarme

Nedenunder har jeg stadig puslebord da det jo er her dagplejebørnene bliver skiftet, der har vi sådan et væghængt fra brio det fylder ingenting når det er slået op. 

TINA 

Anmeld

29. januar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

er gået i gang med at rykke rundt på pigernes værelse for at se om jeg kan dele det lidt op ... problemet er bare at jeg har et MEGA bord som jeg bruger til at pusle på, og jeg tænker at det fylder for meget og skal væk!

kunne man pusle på gulvet måske? så have en kurv med bleer mm som man kunne tage frem. det kunne jo være vildt pladsbesparende ...

nogen der har gjort det (altså permanent)?

Jeg har jo heller ikke så meget plads, så her har jeg inddraget et hjørne af køkkenbordet, hvor puslepuden ligger.... Den er jo nem at fjerne hvis bordet skal bruges. I skabet oven over har jeg så bleer og div. ting.

Jeg tror det vil blive hårdt for din ryg, hvis du ved hver ble-skift skal sidde på gulvet.... og så er det jo X 2.

Anmeld

29. januar 2010

Milka

malucca09 skriver:

Jeg har jo heller ikke så meget plads, så her har jeg inddraget et hjørne af køkkenbordet, hvor puslepuden ligger.... Den er jo nem at fjerne hvis bordet skal bruges. I skabet oven over har jeg så bleer og div. ting.

Jeg tror det vil blive hårdt for din ryg, hvis du ved hver ble-skift skal sidde på gulvet.... og så er det jo X 2.

min ryg er så smadret i forvejen, kan ikke se hvordan det ville kunne gøre det værre 

Anmeld

30. januar 2010

NaFe

Jeg har også inddraget felucas puslebord for nogle uger siden da der ikke var plads til alt hendes legetøj,,, så jeg har lavet pusleplads ude på toilettet oven på vaskemaskinen..og det funger faktsik fint....

Anmeld

30. januar 2010

Klumpe-dumpe

Milka skriver:

min ryg er så smadret i forvejen, kan ikke se hvordan det ville kunne gøre det værre 

Nåh pusling

Er du ikke ansat af kommunen? For så tænker jeg, om der ikke er en ordning, hvor du kan få billigere fys/massør?

Det går da ikke at du skal ha´dårlig ryg. Den skal du jo bruge mange år frem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.