Underligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

Lullaby

Min svigerinde er 18 år gammel og som alle teenagere har hun on-off kærester. Nu har hun så fundet en og de har været sammen 14 dage. Nu skal vi på ferie til sommer og mine svigerforældre har også købt billet til ham, er det ikke lidt hurtigt? Billetten koster 6000 kr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Min svigerinde er 18 år gammel og som alle teenagere har hun on-off kærester. Nu har hun så fundet en og de har været sammen 14 dage. Nu skal vi på ferie til sommer og mine svigerforældre har også købt billet til ham, er det ikke lidt hurtigt? Billetten koster 6000 kr..

Hvis ikke han tager med mon der så ikke er en anden eller en veninde hun kan tage med.. tror du ikke dine svigerforældre tænker det..

Knus..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

oo

jeg syntes det er mere mærkeligt at dine svigerforældre OVERHOVEDET betaler billetten!

men de gør det vel for at vise hende at de respekterer hendes valg af kæreste. jeg mener, hvis de siger "nej det vil vi ikke" så siger de jo indirekte at forholdet er dødsdømt og at de ikke tror på de bliver sammen og det er da ubehageligt hvis ens forældre giver udtryk for.

men det er selvfølgelig ærgelige penge at smide ud af vinduet HVIS de går fra hinanden...kan man bare lige sådan ændre navnet på en flybillet hvis det er? eller få den refunderet? jeg flyver meget meget sjældent, så jeg kender ikke reglerne.

Anmeld

29. januar 2010

Lullaby

Hvis ikke han tager med mon der så ikke er en anden eller en veninde hun kan tage med

Nej faktisk ikke. Hun er meget indelukket og har ingen veninder som kunne tænkes at komme med..

Anmeld

29. januar 2010

Lullaby

jeg syntes det er mere mærkeligt at dine svigerforældre OVERHOVEDET betaler billetten!

men de gør det vel for at vise hende at de respekterer hendes valg af kæreste. jeg mener, hvis de siger "nej det vil vi ikke" så siger de jo indirekte at forholdet er dødsdømt og at de ikke tror på de bliver sammen og det er da ubehageligt hvis ens forældre giver udtryk for.

Jeg synes bare at det er hurtigt at betale for ferie for et forhold som kun er 14 dage gammelt. Især fordi hun de sidste måneder har haft 3 forskellige kærester, alle som var hendes livs  

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Nej faktisk ikke. Hun er meget indelukket og har ingen veninder som kunne tænkes at komme med..

Mon så ikke det er derfor de gør det....altså så ikke hun skal føle sig alene...

Jeg synes det er flot og dejligt af dine svigerforældre...det må være dejligt at have sådan nogle...

Knus Eva...som selv betaler ferier...

Anmeld

29. januar 2010

Lullaby

Mon så ikke det er derfor de gør det....altså så ikke hun skal føle sig alene

Jo måske, men sidste gang de gjorde det, altså hun fik sin kæreste med,  skændtes de hele ferien og der blev en ubehagelig stemning fordi ingen af dem ville være sammen i det samme rum..

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

MorpåSjælland skriver:

Jo måske, men sidste gang de gjorde det, altså hun fik sin kæreste med,  skændtes de hele ferien og der blev en ubehagelig stemning fordi ingen af dem ville være sammen i det samme rum..

Men det er jo ikke noget andre skal bære...dem om det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.