Mathine har jo fødselsdag i dag (hun blev 3 år og er mega stolt) og hun har bare gældet sig til denne dag. For så kunne man jo få det man har gået og ønsket sig ;)
Dagen har været meget lang for min lille pige, som vågnede kl 5.45 i morges kom ind i stuen og lå sammen med mor og puttede (L) Her lå vi så og hyggegassede i ca 15 min til hun spottede gaverne, hendes ansigt var guld værd, for der lå 3 gaver, fra mor og en fra mors kæreste. Men det var noget galt ;) for mormors gave var der jo også :D (hvilket jeg har sagt i de sidste 2 mdr den store gave har ligget oven på klædeskabet) Men først fik hun den store Peter Pedal bog, hvor hun kastede sig om min hals og sagde 1000 tak min bedste mor. Der efter fik hun sin lysserøde lab top, som hun har snakket om siden jul, og udbryder det er bare den bedste gave mor. og så skulle den store gave jo åbnes, og hun måtte atter engang forsikres om at det ikke var til mormor, men til hende. Og der var den hendes største ønske den Røde dukkevogn. som straks blev indviget med hele 3 babyer som skulle gåes tur med vugges ect. Nu kom hun så i tanke om gaven fra mors kæreste, og så måtte papiret jo flåes af. Der var den den dejligste sorte tøjhund, som selvfølgelig lige skulle krammes med og så skulle den elles passe på babyerne mens hun var inde og handle ;)
Nu gik tiden bare så langsomt for mit lille pus for der var jo mange timer til at alle gæsterne kom. Og mor havde jo travlt med at få ordnet det hele med oprydning bagning af kager og få styr på borddækningen ude i gården. Men det gik :) For hendes far kom 1 time før de andre så de lige kunne hygge inden alle de andre gæster kom. Og sørme om han ikke havde to gaver med, en strikket swetter :-o det er lige det vi står og mangler lige pt *ss* men den er rigtig sød og hun vil få stor gavn af den til efteråret i BH. Og så fik hun hånd, knæ og albue bekyttere til hendes læbehjul.
Og endelig kom mormor og de andre gæster og der var flere gaver, hold da op, dagen blev bare bedre og bedre som dagen gik. Mormor havde købt en cykkel og den var (heldigvis) samlet, Må nok sige at den er et hit. Og der var flere gaver med, en talene My littel pony som hun spottede på tv i forgårs. Min onkel kom også med gaver 2 entre biletter og 2 turpas til tivoli, så nu er årets tivoli tur hjemme, hvor vi rigtig kan gå og hygge os en dejlig dag alene.
Men da kl blev 15 kunne hun ikke mere og var altså nødt til at tage en lille lur, for der var jo sket så meget de sidste par dage, at det var umuligt at rumme mere. Men efter luren og den tid det nu tog at vågne op var der atter kul på hende ellers som hun selv siger knald i røven.
Nu er de sidste gæster gået og vi sidder nu og slapper og ser film mens hun ikke kan forstå at vi hverken kan ha dukkevogn eller cyklen med oppe i sofaen.
Og så ved hun slet ikke at hun for en masse gaver hjemme hos sin far på torsdag, heldigvis da.
Sorry det blev jo lidt langt men ville bare dele vores dejlige dag med jer.
(H) Jannie
Anmeld