Uld i marts?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. januar 2010

LauraLW

Ville det være smart at anskaffe sig nogle uld bodyer til baby? har termin i midten af marts, og er lidt i tvivl om det ville være godt eller skidt? Altså om det ville blive for varmt...

Ved godt at baby kan være en varm en af slagsen, men det finder jeg jo først ud af senere...

Hvad er jeres erfaringer?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2010

Stumpen

Jeg ville ikke købe nogle.. Vent og se om din baby er et koldt eller varmt barn.. Mine piger har aldrig været i en uldbody og de er fra juli og august, så været babyer hen over vinteren...

Anmeld

29. januar 2010

helora

Uldbody'er er gode til alle slags babyer. De holder ikke kun børn varme men sørger også for at børn kan komme af med varmen. Men husk det skal være dem uden et lag bomuld på indersiden. De kan godt blive for varme når udendørstemperaturen stiger.

Jeg synes uldbody'er er fantastiske - både sommer og vinter

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

Du kan da prøve det....men mine de to små de kogte i uld...så det var bare ikke godt til dem, men de er også meget varme børn. Så prøv dig frem og lad evt være med at købe for en formue..

Knus..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Honningblomst

helora skriver:

Uldbody'er er gode til alle slags babyer. De holder ikke kun børn varme men sørger også for at børn kan komme af med varmen. Men husk det skal være dem uden et lag bomuld på indersiden. De kan godt blive for varme når udendørstemperaturen stiger.

Men altså, så er en uldtrøje vel lige så god hvis der alligevel er bomuld inden uld...jeg tænker at uld vel kun fungerer optimalt hvis det kun er uld de har på.

Og nej, det er ikke godt til alle børn...mine de to små var uld bestemt ikke godt til.

Knus..

" Det eneste du aldrig kan flygte fra er dig selv....."

Anmeld

29. januar 2010

Sara.

helora skriver:

Jeg kan ikke være mere enig...

Min datter er en MEGET varm pige og blev altid våd... især om natten når hun sov... men så fik hun uldbodyer på og bruger dem kun nu...

Jeg har termin sidst i marts og har valgt ikke at købe dem... men hvis det stadig er koldt så kan det være jeg køber nogle......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.